31 Ekim 2014 Cuma

Nivea Duşta Vücut Kremi

 
 
Nivea'nın yeni çıkan bu duşta vücut kremini bir çok blogda görmüştüm ve merak ettiğim ürünler arasına girmişti.
Cildim kuru olduğu için her duş sonrası vücudumu kremlemeye mahkum biriyim bu ürünün duşta kullanılıyor olması baya bir ilgimi çekmişti.
Duştan çıkmadan önce bu ürünü kullanıp sonrasında durulanarak cildiniz yumuşacık oluyor.
Rahatsız edici olmayan güzel bir kokusu var ve benim için en önemlisi duştan çıktından sonra da cildimde ki yumuşaklık hissinin devam ediyor olması çok hoşuma gitti.
İçeriğinde badem yağı var ve bu da uzun süre yumuşaklık hissi sağlıyor ben kuru ciltler için olanını aldım ama bir de bunun normal ciltler için olanı var.
Beğendiğim bir ürün oldu ama bittikçe alacağım, 3-5 tane stoklayacağım bir ürün diyemem ama yine de elimin altında bu tarz bir ürünün bulunması acele durumlar da kullanmak için iyi olacak.
 
 Pratik ürün kullanmayı sevenlerin ve acil durumlarda duş sonrası kremlenmeye vakti olmayanların beğeneceği bir ürün.
 
Krem 250 ml'lik bir gramaja sahip ve fiyatı 18 TL fakat özel günlerde kozmetik marketlerin indirimlerinde çok daha uyguna alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder