3 Mayıs 2020 Pazar

New Well Derma Cover 5'li Far Paleti - Red Tones


New Well tarafından bir süre önce böyle güzel bir paket gönderilmişti ve bende gönderilen paketin içerisinden çıkan ürünleri yazmaya biraz geçte olsa bu renklerine bayıldığım palet ile başlıyorum.

Mat ve sedefli 5 adet fardan oluşan bir palet ama mat farların bile yapıları öylesine yumuşacık ki şaşırmadım desem yalan olur.
Bir çok pahalı markada bile mat farlar bazen tebeşirimsi gibi olabiliyor ama New Well'in bu paletteki 5 farının da yapısı çok iyi.




Canlı tonları sevenler için çok güzel bir palet ister her rengi tek tek kullanın isterseniz gölgeli bir göz makyajı ortaya çıkarın.
Farlar birbiriyle gayet güzel karışıyor, far bazı sürmeden bile farlar uzun süre silinmeden kalıyor.
Tek eksi yanı tozutması diyebilirim onun da çözümü kolay önce göz makyajımı yapıp sonra ten makyajımı yapıyorum.


En soldaki renk çok güzel bir bebek pembesi kaş altında ve göz pınarını aydınlatmak için çok güzel bir rengi var.
Diğer renkler canlı gibi dursa da hafif uygulayınca ortaya çok hoş bir göz makyajı çıkıyor.
Ben özellikle en sağdan iki rengi çok sevdim.

Sizde New Well ürünlerini sitesinden inceleyebilir ve sipariş edebilirsiniz.
İncelemek için Tıklayın


1 yorum:

  1. Paletin renkleri muhteşem, yakın zamanda bende oynamayı planlıyorum kendisiyle :)

    YanıtlaSil