19 Temmuz 2018 Perşembe

Yves Rocher Makyaj Fırçaları


Makyaj fırçaları iyi bir makyaj için olmazsa olmaz ve benim de almayı en sevdiğim ürünlerden.
Yves Rocher bana bu fırçaları göndereli uzun zaman oldu ama ben yazmaya ancak fırsat bulabildim gerçi bu geçen süre zarfında baya bi kullandım ve fikir sahibi oldum.
Yves Rocher'ın yıllar önce makyaj fırçaları almış ve memnun kalmıştım ama bu yeni seri çok daha iyi her biri işini iyi yapan fırçalar diyebilirim.
Fırçaların hepsi %100 sentetik kıllardan oluşuyor ve sapları sürdürülebilir şekilde yönetilen ormanlardan elde ediliyor.


Pudra Fırçası: Toz ve kompakt pudraları uygulamak için kullanılan bir fırça ben kompakt pudra uygularken kullanıyorum verdiği sonuç gayet güzel.


Çift Kıllı Fondöten Fırçası: Bu fırça fondöten uygulamak için ama ben daha çok krem ve toz ürünleri uygulamak için kullanıyorum.
Fondöten uygularken biraz uğraştırıyor çizgi çizgi görünüme sebep olmaması için sonrasında mutlaka kuru bir sünger ile üzerinden geçmek gerekiyor.
Ama bu fırçayla krem veya toz allık çok güzel uygulanıyor, ortaya çok doğal bir görüntü çıkıyor.
Ayrıca pudrayı da çok başarılı bir şekilde uyguluyor kısaca performansını sevdiğim bir fırça oldu.



Açılı Kontür Fırçası: Ben bu fırçayı kontür uygulamasından çok fondöten için kullanıyorum ama hem kontürü hem fondöteni çok başarılı bir şekilde uyguluyor.
Tek eksi yanı boyutunun küçük olması bu durum kontür uygulaması için artı ama fondöten için eksi çünkü kısıtlı zamanda fondöteni bu fırçayla uygulamak biraz zor oluyor.
Fakat bu fırçayla kapatıcınızı da çok iyi bir şekilde uygulayabilirsiniz yani bu fırça da çok işlevli olan fırçalardan.



Allık Fırçası: Açılı bir fırça bu tasarımıyla hem allık hem de bronzerı uygulaması başarılı ama özellikle yumuşak kılları sayesinde pigmentasyonu yüksek allıklar için çok doğal bir sonuç ortaya çıkıyor.



Genel olarak beğendiğim fırçalar oldu allık fırçasını çok sık kullanıyorum.
Fırçaların indirimsiz fiyatları 49.90 civarında ama indirim dönemlerinde daha uyguna alabilirsiniz.





2 yorum:

  1. markanın fırçalarını hiç görmedim :)

    YanıtlaSil
  2. Kontür fırçası tam istediğim boyutta indirim de bakıcam güzel bi indirime denk gelirsem

    YanıtlaSil