9 Haziran 2018 Cumartesi

Ecotools Define & Highlight Duo Makyaj Fırçaları


Ecotools makyaj fırçalarından daha önce iki tane kapatıcı fırçası almıştım ve memnun da kalmıştım.
Bu ikiliyi blogger arkadaşım Başak'ta görünce bir de çok beğendiğini söyleyince indirimde dayanamayıp aldıydım.
Kullanınca kendisine hak verdim indirim döneminde alınınca uygun fiyata alınabilinecek güzel fırçalardan.
İkisi birlikte satılan biri aydınlatıcı diğeri kontür uygulaması için kullanılan fırçalar ve her ikisi de çok iyi performans sergiliyor.



Highlight yani Aydınlatıcı Fırçası kalın ve sık kıllı, tok bir fırça ve aydınlatıcıyı çok iyi bir şekilde uyguluyor.
Ayrıca pigmenti az aydınlatıcıları bile başarılı bir şekilde uygulamasını çok beğendim aldığımdan beri hep bu fırçayı kullanıyorum diğer 2 aydınlatıcı fırçamın boynu bükük kaldı.



Define Brush yani Kontür Fırçası adı üstünde kontür uygulaması yapmak için dizayn edilmiş ama ben bununla allık uyguluyorum.
Allığı da çok güzel uyguluyor ayrıca pudra ile göz altı kapatıcısı sabitleme konusunda da baya iyi iş çıkarıyor.

Fırçaların indirimsiz satış fiyatı 62 TL ben %40 indirimle almıştım.



1 yorum:

  1. ben de indirimde almıştım bu fırçaları çok severek kullanıyorum çok pahalı çoğu fırçaya taş çıkartır.

    YanıtlaSil