30 Mayıs 2018 Çarşamba

Revox Klora Karşı Koruyucu Şampuan



Revox'un at kuyruğu şampuanını severek kullanıyorum hatta 2-3 şişe bitirdiğim, memnun kaldığım ürünlerden.
Firma tarafından birkaç ay önce yeni çıkan ürünlerden oluşan bir paket gönderilmişti bende ilk önce bu şampuanı kullanmaya başladım diğer iki ürününde yazısı gelecek.
Bu şampuanın amacı saçta oluşan kloru önlemeye yardımcı olmak.
Malesef sular fazlasıyla klorlu ve bu da saçlara zarar veriyor Revox'un bu şampuanı da klorun saça verdiği zararı en aza indirgemeye yardımcı oluyor.


Normal şampuanlar ile aradaki fark ne derseniz kolayca durulanması, saç diplerini kaşındırmaması ve benim gibi ince telli saçlılar için saç kremi kullanmasam bile saçlarımı çok zorlanmadan taramak diyebilirim.
Benim için tek eksi yanı SLS içermesi onun haricinde çok sevdiğim bir şampuan oldu.

Revox ürünlerini tüm Gratis, Rossmann, Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

5 yorum:

  1. Yalova'nın aşırı klorlu suları ince telli saçlarımı aşırı sert yapıyor, zaten zor açılıyordu silikonsuz şampuanlarla hiç açılmaz oldu. O yüzden bu şampuan ve iyi yorumların çook ilgimi çekti, en kısa zamanda bakacağım ♥

    YanıtlaSil
  2. yaz tatilinde kullanılabilir bu ..

    YanıtlaSil
  3. SLS içerdiği için kullanmayı çok tercih etmiyorum ama haftada bir arındırma amacıyla kullandığımda benim de hoşuma gitmişti. Sevgiler Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil
  4. Revox ne çok çeşit çıkarmaya başladı şu sıralar..Krem kullanmadan saçları kolay taramak kulağa hoş geliyor :)

    YanıtlaSil