3 Nisan 2018 Salı

Biota 59 Elements Misel Su



Biota 59 Elements markasının makyaj ürünlerinden kullanıyorum ve çok memnunum birkaç ay önce Gratis'te misel suyunu görünce merak edip almıştım.
İçeriği olabildiğince iyi ürünleri olan bir marka ve bende bu markanın cilt ürünlerinden ilk önce makyaj temizleme suyunu denemek istedim.
Öncelikle pompalı bir şişesi olması kullanım açısından çok pratik bunu belirtmeden geçmeyeyim.
İçerisinde %100 termal su bulunuyor ayrıca papatya ekstresi ve Allantoin ile cildi yatıştırıyor.


En güzel yanı ise Paraben, Alkol, Sabun ve Parfüm içermemesi.
Hem cilt hem göz makyajını temizleme performansını oldukça başarılı buldum.
Özellikle de göz makyajımı temizlerken gözlerimi yakmaması ve nazikçe tüm makyajı çıkarmasını sevdim.
Kullanım sonrasında bir çok misel su gibi cildi hafiften geriyor ama tabi temizleme jeli ile yüzümü temizleyip, nemlendirici sürdüğüm için bu gerilme çok önemli değil.

İçerik:


Bitirdiğim vakit yeniden alacağım bir ürün eğer uygun fiyatlı, içeriği olabildiğince temiz, makyajı başarılı bir şekilde temizleyen bir misel su arıyorsanız Biota'yı mutlaka deneyin derim.
Normalde fiyatı 29.90 ben Gratis'te %50 indirimde 15 liraya almıştım bir de ikili paket olarakta satılıyor o daha uyguna geliyor.

6 yorum:

  1. bu ürünü merak ediyordum ama bulamadım :(

    YanıtlaSil
  2. bu oldukça övülüyor ama hiç denemedim...

    YanıtlaSil
  3. Bu markanın misel suyunu henüz denemedim. Ama indirimde görürsem bir şans vereceğim mutlaka.

    YanıtlaSil
  4. Markayı biliyorum ama daha önce bir ürününü kullanmadım hiç.

    YanıtlaSil