26 Ocak 2018 Cuma

Elseve 3 Mucizevi Kil / Şampuan ve Kil Maskesi


Son birkaç aydır İnstagram'da ve bloglarda sıkça gördüğüm haliyle merak ettiğim bir seriydi.
Özellikle saç maskesini çok merak etmiştim ama Gratis'te şampuanı ile set halinde oldukça uygun bir fiyata görünce ikisini birlikte alıp deneyeyim dedim.
Bu iki ürünün birini çok sevdiğim diğerini ise hiç sevmedim.


Önce sevmediğim üründen başlayayım bu şampuanı 4-5 kez inatla kullandım ama yok sevemedim.
Benim saçlarım yağlı ve bu şampuanda normal/yağlanmaya meyilli saçlar için ama malesef benim yağlı saçlarımla hiç anlaşamadı.
Saçlarıma ne hacim verdi ne de yağlandırmasını geciktirdi tam tersine saçlarımı yıkadığımın ertesi günü hiç yıkamamış gibi görünüyordu.
Lafı uzatmadan direkt diyeceğim şudur eğer ki saçlarınız yağlıysa bu şampuanı pek önermem.



Ve bu da beğendiğim bitince büyük ihtimal yeniden alacağım kil maskesi bunun etkisini gerçekten çok beğendim.
Şampuanlamadan önce saç diplerine iyice yedirip 5-10 dakika kadar tutuyorum sonrasında ise yıkıyorum.
Saç diplerindeki fazla yağı çok güzel bir şekilde arındırıyor hatta saçtaki jöle, sprey vb. ürünlerin kalıntılarını da atıyor.
Yapısı çok yoğun değil, kolayca saç diplerine yediriliyor ayrıca zorlanmadan saçtan arındırıyorum.
Maskeyi kullandıktan sonra saç diplerimin gerçekten tertemiz olduğunu hissettim.
En sevdiğim özelliği ise saçlarımdaki yağlanmaya geciktirmesi oldu en azından 1 gün fazladan daha temiz kalıyor.;)
Malesef çok bereketli bir ürün değil ayrıca ben sadece haftada 1 gün kullanıyorum pek sık kullanmamak gerekiyor belki kepeklenme yapabilir.

Şampuanın indirimsiz fiyatı 14.90, maske ise 19.90 dediğim gibi şampuanı değil ama maskeyi indirimde denk gelirseniz bir de saçlarınız benim gibi yağlıysa denemenizi öneririm.




5 yorum:

  1. ben de en çok kremi sevdim bu seriden...

    YanıtlaSil
  2. Ayşe'cim, maskeyi ben de beğendim senin gibi. Ben saç diplerim yağlanmaya meyilli, uçları ise kuru. Belki de bu nedenle şampuan da bana baya iyi geldi. Saç kremiyle birlikte kullandım, hacim açısından da epey hoşuma gitti. Ama 2 ay kadar kullandıktan sonra saçlarımı dökmeye başladığını fark ettim :( Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
  3. Ben ikisini de almam çünkü almadan önce baya kapsamlı araştırma yaptım ve çoğu kişi memnun kalmamış hatta aşırı derecede kaşıntı yapmış

    YanıtlaSil
  4. maskeyi 3-4 kez kullandım, gerçekten saç diplerim nefes alıyor sanki... O verdiği ferahlığı ben çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  5. Maske güzeldi şampuanda kızımın saçlarında harika oldu

    YanıtlaSil