6 Aralık 2017 Çarşamba

Catrice Camouflage Krem Kapatıcı



Bir süre önce yazdığım Catrice Likit Kapatıcının krem versiyonu ile karşınızdayım.
Bu diğerine göre oldukça yoğun ve kalın yapılı bir ürün ben bunu göz çevrem yerine cildimdeki küçük lekeleri kapatmak için kullanıyorum.
Bana yapısıyla birkaç sene önce kullandığım MAC'in Studio Finish Kapatıcısını anımsattı tabi kalıcılık konusunda biraz farklar var ama yapı olarak çok benziyorlar.
Katı kıvamlı kapatıcıları göz çevreme asla kullanmıyorum hem dağıtması zor hem de bir süre sonra çizgilere dolup kötü bir görüntü ortaya çıkabiliyor.
Fakat ciltte olan ufak tefek lekeleri çok güzel kapatıyor, cilde ağırlık yapmıyor.
Kuru bir yapısı var ben parmaklarımla tampon hareketler yaparak sürüyorum fırça veya sünger ile çok iyi bir şekilde dağılmıyor.
Kalıcılığı çok iyi değil ama üzerine fondöten veya bb krem sürdüğüm için çok sorun olmuyor.
Cildiniz kuruysa bu ürünü kullanmadan önce mutlaka iyi nemlendirmeniz gerekiyor aksi takdirde ortaya pul pul, doğal olmayan bir görüntü çıkabilir.


Yanlış hatırlamıyorsam 3 rengi var bendeki en açık olan 010 İvory bir ton kadar bana koyu gelse de göz çevreme kullanmadığım ve cildimdeki ufak lekeleri kapatmak için sorun olmuyor hatta bir ton koyu olması lekeleri kapatma da daha iyi oluyor diyebilirim.

Eğer göz çevreniz için değilde cildinizdeki kusurları kapatmak için yoğun yapılı bir kapatıcı arıyorsanız uygun fiyatlı bu kapatıcıyı deneyebilirsiniz.
Tüm Rossmann mağazalarında 10-15 TL civarına satılıyor.

3 yorum:

  1. Bende wetn wild'in kini kullanıyorum. Sürülmesi daha rahat

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz ürünlerden ben de çok korkuyorum. kuru göz altlarımı ya daha cok kurutursa düşüncesi ile almaya yanaşmıyoruö:)

    YanıtlaSil