16 Nisan 2014 Çarşamba

Essence Long Lasting Ruj - 13 Love Me

 
 
 
Essence'nin Long Lasting serisinde ki rujların yapılarını çok seviyorum.
07 numarasını çok severek kullanıyor olunca bir de oldukça canlı 13 numarasını aldım.
Yapısı 07 ile aynı bu da dudakları kurutmuyor, birşey yiyip, içilmediği vakit 4-5 saat dudakta kalıyor.
Işıltılı bir ruj değil ama mat bir rujda değil tam benim sevdiğim opak bir duruşu var.
 
 
Çok fazla söyleyecek bir şey yok yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 7.90 civarıydı oldukça uygun bir fiyata performansı iyi bir ruj arıyorsanız Essence'nin bu rujlarına bakın derim.
 
Malesef bana rengi biraz canlı geldiği için bu ruju satış bloğuma ekledim.
 
 
 Not: Essence ürünlerinin de yer aldığı Bahar Çekilişime katılmak isterseniz Buraya tıklayınız...
 

8 yorum:

  1. çok güzel görünüyor rengi :) 13 numara daha önce yoktu bu seride bildiğim kadarıyla, yeni renkler mi eklendi acaba? Tekrar bakmalı bi ara :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi güzel ama bende biraz canlı durdu veya ben bu kadar canlı ruj kullanmadığım için ben kendime yakıştırmadım ama bi dolu renk vardı belki de yeni renkler geldi bilemiycim.:)

    YanıtlaSil
  3. Ben essencesin rujlarını çok seviyorum güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle fiyatının çok üstünde performansları var, sağol canım:)

    YanıtlaSil
  5. rengi çok güzelmiş, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Aslında rengi cok dogal duruyor. Ruj surme kısmını hep atlıyorum hatta nemlendirme asamasını bile atlıyorum . Bu atlamamın tek sebebi unutkanlık ve usengeclik :)

    YanıtlaSil
  7. Bende ruj veya lip balm sürmeden yaşamayanlardanım evde bile mutlaka birinden birini sürüyorum.
    Zaten canlı renkte rujları da öyle süre süre bitirebiliyorum.:)

    YanıtlaSil