20 Haziran 2016 Pazartesi

Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yüz Yıkama Jeli



Gratis'in denemem için Himalaya markasına ait 3 farklı ürün göndermişti ve bugün ilk ürünün yazısı ile karşınızdayım.
Gelen ürünlerin içerisinde ilk kullandığım bu gördüğünüz yüz yıkama jeli oldu.
Cildim kuru-karma özellikle yazın t bölgem fazlaca yağlanıyor ve şimdi bu ürünü kullanmanın tam zamanı olduğu için hemen jeli kullanmaya başladım.
Aslında jelden çok jöle kıvamlı bir ürün diyebilirim fındık büyüklüğünde bir damlası tüm yüzü temizlemeye yetiyor.


Hemen köpüren bir ürün değil su ile avucumun içinde iyice yedirdikten sonra yüzüme sürüyorum.
Cildimi temizlemesi gayet başarılı, kullandıktan sonra cildimin kuru bölgelerinde gerginlik hissi veriyor ama yoğun bir kuruluğa neden olmuyor.
Zaten temizledikten sonra cildimi hemen tonikleyip, nemlendirici sürdüğüm için kuruluk hissi yaşamıyorum.
Bu ürün kesinlikle yağlı ve karma ciltlere uygun kuru ciltlerin seveceği bir ürün değil.

Ürünün en güzel yanı ise Sabun, Paraben, SLS/SLES, Fitalat içermemesi ve tabi Gratis sayesinde fiyatlarının uygun olması.
Himalaya ürünlerini tüm Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.


9 yorum:

  1. ulaşılabilir bir ürün de denemek lazım acaba benim karma cildime nasıl gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz aylarında kullanabilirsin ama kışın cildinin kuru bölgelerinde gerginlik hissi verecektir.

      Sil
  2. Ben de kuru ciltli olarak kullanmaya yeltenmedim bu ürünü; ama, bu serinin köpüğünü sevdim. Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bi ihtimal yazın kullanırsın ama kışın asla kullanma derim ben henüz köpüğünü denemedim bu bitsin onu öyle açacağım.:) Sağol tatlım:)

      Sil
  3. Benim de en sevdiğim :))

    YanıtlaSil
  4. henüz deneyemedim yaz tatilini bekliyorum denemek için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jöle kıvamlı değişik bir ürün bakalım sen nasıl bulacaksın.:)

      Sil
  5. Benim yanaklarım çok kuru bana uymayacaktır, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil