9 Şubat 2016 Salı

Zoeva Cocoa Blend Far Paleti


Zoeva Almanya'nın meşhur high end kozmetik markalarından birisi ve son yıllarda yabancı bloglarda sıkça gördüğüm hatta severek takip ettiğim Youtuber'lardan sevgili Gökçe'nin videolarında çok memnun kaldığını görünce almayı aklıma koyduğum bir marka oldu.
Bu marka ilk önce makyaj fırçaları ile tanındı ardından makyaj ürünleri geldi.
 Almanya'da ki arkadaşlarıma geçen sene yazın makyaj fırçalarından kışın da hem makyaj fırçalarından hem bu gördüğünüz far paletinden sipariş etmiştim.
Markanın ilk gözüme kestirdiğim, vurulduğum far paleti bu gördüğünüz Cocoa Blend idi.
Zaten Cocoa Blend Zoeva'nın en popüler far paleti desem sanırım yalan olmaz.



Zoeva'nın makyaj ürünlerinde paraben, mineral yağlar, parfüm ve fitalatlar bulunmuyor ayrıca farların içerisinde e vitamini var.

Paletin içerisinde 10 adet far bulunuyor bu farların 4 tanesi mat 6 tanesi ise ışıltılı, saten, metalik bitişli ve her bir rengini çok sevdiğimi söyleyebilirim.
Hem mat farların hem sedefli olanların yapıları yumuşacık, rengini tek seferde kolayca veriyor ve pigmentasyonları çok iyi, bazsız bile kalıcılıkları mükemmel.
Renklerin birbiriyle uyumu süper hem birbiriyle gölgeleyerek hem de tek başına kullanmak mümkün.


Bitterstart: Mat yapıda kemik rengi ve kaş altını aydınlatmak için ideal
Sweeter End: Işıltılı pembe&lila karışımı bir renk ve ben bunu tek başına kullanmaya da bayılıyorum.
Warm Notes: Işıltılı şahane bir mürdüm rengi hatta bir çok kişi MAC Cranberry fara muadil olarak gösteriyor ve benim bu palette ki favori rengim.
Subtle Blend: Metalik altın kahve bu renkte tek başına şahane duruyor.
Beans Are White: Mat koyu kahve&siyah karışımı bir renk
Pure Ganache: Metalik bitişli amber rengi 
Substitute for Love: Mat bitişli karamel rengi ben bu farı geçiş rengi olarak kullanmayı çok seviyorum.
Freshly Toasted: Mat koyu kahve
Infusion: Işıltılı koyu kahve içerisinde gold simleri mevcut ama içerisinde ki simler rahatsız edici değil.
Delicate Acidity: Duo chrome diyebileceğim bir yapıda lila taupe tonlu bir renk



Bu palette daha bir sevdiğim renkler Sweeter End, Warm Notes, Subtle Blend, Pure Ganache, Substitute for Love ve Delicate Acidity oldu.

Zoeva'nın farlarının yapısına bayıldım ve ne yazık ki diğer paletlerine de gözümü diktim.
Özellikle En Taupe ve Naturally Yours paletlerde gözüm var ama yeni çıkan Spectrum serisinin Nude far paleti ile Nude ve Pink allık paletine bittiğim için ilk önce hangisini seçsem de arkadaşıma sipariş etsem diye kara kara düşünmeye başladım.:)

Swatchlar bazsız ve tek seferde uygulanmıştır.


Üst sıra soldan sağa: Bitter Start, Sweeter End, Warm Notes, Subtle Blend, Beans Are White


Alt sıra soldan sağa: Pure Ganache, Substitute For Love, Freshly Toasted, İnfusion, Delicate Acidity


Zoeva markası Almanya'da Douglas mağazalarında satılıyor ve malum Douglas ülkemizde de var.
Bende Douglas'a mail atıp bu markayı Türkiye'ye getirmeyi düşünüyor musunuz diye yazdım ve aldığım cevap firma ile görüşüyoruz oldu.
Açıkcası bu cevabı alınca içimde bir umut yeşerdi bence Zoeva markasının ülkemize gelmesini isteyen herkes Douglas'a mail atmalı talebin çok olduğunu görünce belki en kısa sürede getirirler.:)

Bu palet Almanya'da 17.50 euroya satılıyor yani Türk lirasına çevirince 60 lira civarına geliyor.
Kalitesini görünce verdiğim paranın çok yüksek olmadığını ve her kuruşuna değdiğini gördüm.
Açıkcası renklerin güzelliği, içeriğinde bulunmayan maddeler, farların yapısı ve kalıcılığı ile Zoeva gönlümü bir kez daha feth etti.




8 Şubat 2016 Pazartesi

Skincode Essentials Firming Zone Sıkılaştırıcı Göz Çevresi Jeli

Skincode İsviçre menşeili ve ürünleri oldukça beğenilen bir firma hatta bir çok ürünü hakkında olumlu yorumlar gördükçe merakım artmıştı.
Bir süre önce dermoeczanem.com'da nemlendirici, nem maskesi ve bu gördüğünüz göz kreminin olduğu seti görünce almıştım.
İşte o set içerisinde yer alan ürünlerden ilk kullanmaya başladığım göz kremini yazma vaktidir.


Jel formda bir ürün, hafif yapılı, kullandıktan sonra serinletici bir etkisi var hatta buzdolabında saklayıp öyle kullanıldığında daha etkili oluyor.
İçeriğinde GM-Glucan, Pro-vitamin B5, Güvercin ağacı özü, Hiyalüronik asit ve ozmotik koruma sistemi bulunuyor.
Göz altı torbaları, çizgi ve kırışıklıkları azaltma, sıkılaştırma gibi bir vaadi var ama ince çizgiler için çok etkili olduğunu söyleyemeyeceğim.
Göz altı torbalarını hafifletiyor ama azaltmıyor, göz çevresini sıkılaştırdığını da pek söyleyemeyeceğim.
Zaten morlukları azaltma gibi bir etkisi yok ki ürünün böyle bir vaadi de yok.


Yapısının ağır olmaması, makyaj altına da kullanılıyor olması, cildimde herhangi bir reaksiyona sebebiyet vermemesi güzel.
Ama yaşınız benim gibi 30'u geçmişse bu ürün pek tatmin etmeyecektir ama benim gibi morluk sorununuz yoksa, ince çizgiler başlamamışsa hafif yapılı ürün arayanlar sevebilir.

Bitirdiğim vakit yeniden alabileceğim bir ürün olmadı eğer ki bu ürünü 10 sene önce kullanmış olsam memnun kalma ihtimalim daha yüksekti.

20 ml'lik bir gramajla satılıyor gerçi setin içerisinden çıkan ürün 15 ml ama tek olarak satın aldığınız zaman 20 ml'lik bir ürün alacaksınız.
105 liraya satılıyor ve tüm Skincode satan eczanelerde ve bazı dermokozmetik sitelerinde bulabilirsiniz.



5 Şubat 2016 Cuma

Deborah Milano Atomic Red Mat Ruj - 17



Deborah Milano'nun İl Rosetto serisinden olan rujundan memnun kalınca bir de mat serisinden bir ruj denemek istedim.
Watsons mağazalarında Deborah Milano'da %50 indirim olduğu bir vakit Atomic Red Mat serisinden 17 numaralı rujunu almıştım.
Yapısı, duruşu, kalıcılığıyla bu seri de benden tam not aldı.



17 numara soğuk alt tonlu içerisinde pembelik olan koyu gül kurusu diyebileceğim bir renk yani baya bir koyu gül kurusu desem yalan olmaz.
Yapısı sert değil, kolayca sürülüyor, tek sefer de rengini veriyor ve kalıcılığı bir çok pahalı markaya göre çok iyi en az 5-6 saat bozulmadan kalıyor.


Dudakları fazla kurutmaması ise sevdiğim bir başka yönü oldu ama ben ruju sürmeden 15-20 dakika önce lip balm sürüp sonrasında ruju uyguluyorum o zamanda güzel bir görüntü ortaya çıkıyor.

Mat ruj seviyorsanız Deborah Milano'nun mat serisine bir şans verin derim.
İndirimsiz fiyatı 36-37 lira civarında olması lazım ama Watsons ve Cosmo Home mağazalarında özel günlerde %50 indirimde denk gelirseniz denemenizi öneririm.






3 Şubat 2016 Çarşamba

Chloe Love Story Parfüm


İlk önce şişesine vurulduğum sonra tenime sıkınca kokusuna, tenimde ki duruşuna bayıldığım bir parfüm.
Chloe markasının parfüm şişelerini çok beğeniyorum ama kokularını bir başka güzel buluyorum.
Love Story ağır olmayan, temiz, iç ferahlatan bir kokuya sahip ve benim gibi beyaz tenliler için her mevsim kullanılacak bir kokusu var.
2014 yılında piyasaya sürülen bu parfümün içeriğinde Üst Notalarda: Neroli, Bergamut, Greyfurt, Limon ve Armut var.
Orta Notalarda: Portakal Çiçeği, Gül, Şeftali, Kuş Üzümü, Madagaskar Yasemini bulunuyor Alt Notalarda ise Misk, Sedir, Kaşmir ve Paçuli var.
İçerisinde portakal çiçeği, misk, bergamut, limon olan parfümleri ayrı bir seviyorum.
Kalıcılığı çok yüksek değil orta desem daha doğru olur yani sabah sıkıp akşama kadar ilk sıktığınız gibi buram buram parfüm kokusu devam etmiyor.

Bittiği zaman büyük ihtimal yeniden alırım bittikçe aldığım 2 parfümüm vardı bunlara Love Story de eklendi.
Parfümün 75 ml'si 384 lira bende ki 50 ml olanı ve onun da fiyatı 316 lira 

2 Şubat 2016 Salı

Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture Ruj - 05 Beige Etrusque



Yves Saint Laurent'in rujlarının ambalajlarına bayılıyorum.
Altın sarısı ve şık ambalajlara sahipler ve rujların yapısından, renklerinden önce ambalajına tav oluyorum.:)
Şeftali tonlu, mat olmayan ama parlakta olmayan ruj ararken Sephora'da bu ruju tesadüfen denedim ve yapısını, rengini beğenince almıştım.



Rengi çok güzel bir şeftali asla parlak değil, ışıltı, sim vs içermiyor.
Opak bir yapısı var dudakta duruşu cidden çok güzel malesef fiyatıyla kıyaslayınca kalıcılığı çok yüksek değil.
Birşey yenilip içilmediği takdirde maksimum 3-4 saat bozulmadan kalıyor.


Kremsi yapısı, kolayca sürülmesi, dudakları kurutmaması, duruşu ile çok severek kullandığım bir ruj oldu.

Rujun en büyük eksi yanı 120 liraık fiyatı ben Sephora'dan %20 indirimle biraz daha uyguna almıştım.