20 Şubat 2018 Salı

L'oreal X Balmain Color Riche Ruj - Confidence


L'oreal'in Balmain ile işbirliği yaptığı bu ruj koleksiyonu oldukça ses getirdi genelde hep high end markaların moda dünyası ile işbirliği olurdu ama bu sefer drugstore bir markanın Balmain ile bir koleksiyon çıkarması heyecan vericiydi.
3 ayrı temadan Rock, Glamazone, Couture ve 12 yeni renkten oluşan bir koleksiyon kısa bir süre önce raflarda yerini aldı.
Bende Gratis'in Sevgililer Günü indiriminde bana gidecek, en sık kullanabileceğim rengi aldım.
Couture serisinden Confidence en beğendiğim oldu aslında aklımın kaldığı birkaç renk daha vardı ama tester olmadığı için cesaret edip alamadım.
Bu koleksiyonda yer alan rujların hepsinin yapısı mat ama benim aldığım Confidence rengi içerisinde simler içeriyor.
Bir de Glamazone temasında yer alan İnstinct renginin içinde ışıltılar var.



Balmain koleksiyonunun ilk dikkat çeken yanı rujların ambalajı kesinlikle çok şık, zarif, dikkat çekici ambalajları var.
Amma velakin ele alınca plastik, sıradan bir ambalajı olduğunu görmek üzücü hele bir de altın renklerinin bantları çıkarırken sökülüp, dökülmesi baya kötü oluyor.:/
Keşke daha kaliteli, sağlam bir ambalaj yapılsaymış çünkü tasarımları, renkleri çok hoş bir de kaliteli olsaymış tam Balmain'e yakışacakmış.



Rock ve Glamazone temasının ambalajlarına da bayıldım eğer tester bulursam sırf ambalajı için bu temalardan birinden de alabilirim.:)
Koleksiyonda yer alan rujların renkleri asla sıradan değil 12 rengin hepsi de farklı hatta bazı renkleri kullanmak biraz cesaret istiyor diyebilirim.
Ruj buram buram klasik L'oreal rujlar gibi kokuyor ki ben L'oreal'in rujlarının kokusunu çok seviyorum.
Confidence açık pembe&şeftali karışımı içerisinde bariz ışıltıları olan bir renk, yapısı mat olmasına rağmen yumuşak, kolayca sürülüyor.
Renk itibariyle sürünce dudakta çok belli olmuyor eğer benim gibi çok açık tenliyseniz, dudaklarınız renksiz ise belli olacaktır.
Ama ben bu rengi başka rujların üzerine sürmek için de kullandım ve ortaya böyle de güzel bir sonuç çıktı.


Rujların normal satış fiyatı 44.90 ben %40 indirimle 27 TL'ye aldım bence indirimsiz pek alınacak bir ruj değil ama hem meraktan hem de bir tanecik benim de Balmain koleksiyonundan rujum olsun derseniz indirimde kullanabileceğiniz bir renk bulursanız alabilirsiniz.






11 yorum:

  1. renkleri beğendim ama direnip almadım :-)))

    YanıtlaSil
  2. Bu koleksiyonun fever renginde gözüm var :))

    YanıtlaSil
  3. Ambalaj gerçekten şık ama malzeme aldatıcı desene..Renk bana göre de çok açık..

    YanıtlaSil
  4. Canim en guzel rengi almissin bence gule gule kullan❤

    YanıtlaSil
  5. Tam benlik bir rengi var, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Selam sayfamda 2 tane çekiliş var beklerim :)www.kozmetikpsikolojisi.com

    YanıtlaSil
  7. Aaa ambalajı plastik olduğunu bilmiyordum.Bende netten gördükce çok beğeniyordum.

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan Ayşe'cim, yorumlarımız tam olarak aynı :) Ben daha sonra bir de Fever rengini aldım; harika bir tonu ve yapısı var. Öptüm çok!!

    YanıtlaSil
  9. renk çok güzel bayıldım

    www.lerzankaradan.com

    YanıtlaSil
  10. Ya şimdi ben çok büyük hayal kırıklığı yasadim. Indirimsiz asla vermem o parayi o zaman, meraktan bir rengini kesin alırımda:)

    YanıtlaSil