7 Aralık 2017 Perşembe

Farmasi Zen Extension Lash Mascara




Farmasi'den denediğim ikinci ürün de bu gördüğünüz maskara oldu.
Değişik bir fırça yapısı var bir tarafı kısa kıllardan oluşurken diğer tarafı biraz daha uzun kıllardan oluşuyor.
Kirpiklere yoğun bir hacim vermiyor ama gayet güzel uzatıyor.
Benim için günlük kullanıma uygun, beğendiğim bir maskara oldu abartısız, doğal bir görüntü veriyor.



Kolayca temizleniyor, topaklanma, akma, bulaşma yapmıyor.
Eğer uygun fiyatlı, günlük kullanmak için bir maskara arıyorsanız Farmasi'nin bu ürününe şans verebilirsiniz.
İndirimsiz satış fiyatı 24 TL ama indirimde çok daha uyguna almak mümkün.

Farmasi ürünlerine ulaşmak için @farmasienniyisi hesabıyla iletişime geçebilirsiniz.

9 yorum:

  1. maskara çok önemli benim için. gözlerim çok alerjik o yüzden günlük kullanabileceğim iyi ürünler araştırıyorum. listeme eklendi. çok teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Uzatma konusunda gerçekten başarılı bir maskara :))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar !!
    Bu sene ikincisini düzenlediğim ınstagram ve blog keşif etkinliğime hepinizi bekliyorum.
    Etkinlik linki: https://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2017/12/instagram-ve-blog-kesif-etkinligi.html
    Teşekkür ederim :))
    #bloggerlerarasıdestek

    YanıtlaSil
  4. Günlük olarak kullanılır . Uygun fiyatlı bir maskara ...

    YanıtlaSil
  5. Ben de tam olarak yazdığın gibi düşünüyorum bu maskara için :) güle güle kullan Ayşe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Bayılarak kullanıyorum bende bu maskarayı <3

    YanıtlaSil
  7. Cok guzel anlatmissin canim aklimda olsun bu urun

    YanıtlaSil