15 Kasım 2017 Çarşamba

Farmasi Mat Ruj - 15 Velvet Beige



Farmasi markasının ürünlerini hem bloglarda hem de İnstagram'da sıkça görüyordum ama hiç kullanmamıştım.
İnstagram'da @farmasienniyisi hesabı bana Farmasi'nin denemem için 2 ürününü gönderince böylelikle marka ile tanışmış oldum.
Bu gördüğünüz mat rujunun seveni çok ve kullanınca bende oldukça beğendim.



En güzel yanı dudakları kurutmaması, kalıcılığının gayet iyi olması ve tabi en çokta ben rengine bayıldım.
Bendeki renk 15 Numara Velvet Beige çok doğal, her tonda göz makyajıyla uyum sağlayacak bir rengi var.
Güzel bir şeftali tonu içerisinde çok azıcık kahvelik var ve dudakta duruşu çok doğal.



Sert yapılı bir ruj değil gayet yumuşak, kolayca sürülüyor eğer dudaklarınız benim gibi kuruysa öncesinde dudak balmı sürmekte fayda var ki ruj daha güzel dursun.

Farmasi Mat Rujların indirimsiz fiyatı 32 TL fakat indirim dönemlerinde çok daha uyguna edinebilirsiniz.
Eğer sizinde çevrenizde Farmasi üyesi yoksa İnstagram'da @farmasienniyisi hesabından güvenle alışveriş yapabilirsiniz.



5 yorum:

  1. renk çok güzel çok joker bir ton her tene gider..

    YanıtlaSil
  2. Ben likit rujlarını deneme şansı buldum ama bu seride çok güzelmiş. Bakmalıyım :*

    YanıtlaSil
  3. Farmasi'nin mat ruj serisini ben de beğeniyorum, hem renkleri hem de yapısı gayet güzel. Bu renk de çok tatlı bir tonmuş. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. merhaba blogumu yenı actım bende beklerım:)

    YanıtlaSil