17 Ekim 2017 Salı

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Kremi


Yves Rocher'ın şu ana kadar kullandığım saç bakım ürünlerinden genel olarak memnun kaldığımı söyleyebilirim.
Bu saç kremini de bir indirimde denk gelince merak edip almıştım.
Saçlarım ince telli olduğu için saç kremleri olmazsa olmazım bu yüzden indirimde ilgimi çeken bir saç kremi gördüm mü alıveriyorum.:)
Ürünün özelliği boya, hava kirliliği, güneş vb. etkenlerden dolayı yıpranmış saçı onarmaya yardımcı olmak.
Jojoba yağı ve badem yağı içeriyor açıkcası saçlarım çok yıpranmış olmadığı için onarıcı özelliği vardır gibi bir şey kesin olarak diyemem.
Ama saçlarımı beslemesi, kolayca taranmasını sağlaması ve doğal, hoş bir parlaklık katmasını sevdim diyebilirim.
Bir başka güzel yanı silikon, paraben ve renklendirici içermiyor olması.

Satış fiyatı 24,90 ama benim gibi indirimde denk gelirseniz deneyebilirsiniz büyük ihtimal bittiği vakit yeniden alırım.





5 yorum:

  1. Sanırım vaktiyle denemiş ve beğenmiştim bu ürünü! Yves Rocher'nin saç bakım ürünlerini genel olarak beğeniyorum zaten; gözüm şu gece kullanılan saç bakım maskesinde :) sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. memnun kalmana sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Benim saçımda bir problem yok şu an ama arkadaşlarıma önereceğim

    YanıtlaSil
  4. merak ettim bu ürünü

    YanıtlaSil