18 Eylül 2017 Pazartesi

Bionnex Sensitiva Misel Solüsyon


Bir süre önce Bionnex markasından güzel bir paket almıştım ve bu paketten ilk önce Misel Su yani makyaj temizleme suyunu kullanmaya başladım.
Bionnex ürünlerinin içeriği olabildiğince iyi, tamamen yerli üretim olan bir marka ve bende bu marka ile yeni tanıştım.
Markanın Sensitiva serisi hassas ciltlere özel bir seri ve bu üründe Paraben, Alkol, Parfüm, Koruyucu Madde içermiyor.
Hafif, günlük makyajı ciltten gayet güzel arındıran bir ürün ama yoğun ten ve göz makyajını temizlemek konusunda malesef yetersiz kalıyor.
Hassas ciltlere özel olduğu için kullanım sonrasında ciltte kızarıklığa, gözlerde yanmaya yol açmıyor şu ana kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım.
Ayrıca makyajımı temizledikten sonra cildimde gerginlik, kuruluk gibi sorunlara yol açmadı.
Kısaca yoğun makyaj fazla yapmayan, hassas cilde sahip olanlar için deneyebilecekleri bir ürün ayrıca içeriği de fena değil.

İçerik:



Bionnex ürünlerini belli eczanelerde ve bazı dermokozmetik ürünler satan sitelerde bulabilirsibiz.

3 yorum:

  1. güzel bir misel su ama daha hafif daha pamuk gibi yapanlar var cildi bence -))

    YanıtlaSil
  2. bu ürünü bir türlü deneyemedim :D ama markaya ben de kırgınım :D

    YanıtlaSil