22 Haziran 2017 Perşembe

Yves Rocher Güçlendirici Saç İksiri



Bu ürünü alalı uzun zaman oluyor hatta bitti bile son bitenler yazısına eklemeyi unuttum.
Yves Rocher'ın saç ürünlerini beğeniyorum ve indirimde denk geldikçe ihtiyacıma yönelik ürünlerini alıp deniyorum.
Bu ürünü de duş sonrası kullanmak için almıştım ve açıkcası alırken öyle çok bi beklentim yoktu saçlarım elektriklenmesin, kolay taransın yeter demiştim.
İçerisinde %100 Bitkisel Mikro Yağları ve onarıcı Hibiscus Proteinleri bulunuyor.
Saç tellerini güçlendirip dayanıklılığını arttırmayı ve kırılma, kopmalara karşı korumayı vaad ediyor.
%97 oranında bitkisel içeriğe sahip ve Paraben, Silikon, Renklendirici içermiyor.
Peki vaadini yerine getiriyor mu derseniz bence getiriyor hamilelik döneminde saçlarıma pek fazla bakım yapamadım sadece duş sonrası bu ürünü kullandım.
Ama tek bir ürün bile saçlarımı diri tutmaya yetti, saç uçlarımda kırıklar minimum seviyede ve kopma sorunu yaşamadım.


Süt gibi rengi olan, akışkan bir ürün benim saçlarım az ve ince telli olduğu için 3-4 pompa yetti saç diplerime değdirmeden saç boylarına ve uçlara iyice yedirip ve sonrasında da kurutup kullandım.
Cam şişede olması güzel ama tek eksi yanı 30 ml olması saçınız uzun veya gür ise çok kısa sürede biter.
Memnun kaldığım bir ürün oldu elimdeki saç bakım ürünleri azalmaya başlayınca saç bakım iksirini yeniden almayı düşünüyorum.

Ürünün indirimsiz fiyatı 44.90



12 yorum:

  1. Yves Rocher'nin saç bakım ürünlerini ben de beğeniyorum. Bu iksiri fark etmemişim daha önce, aklımda olsun! Yenisini alırsan, güle güle kullan. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. bende elimdeki ürünler bitince bir şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende deneyeyim bu ürünü. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. İçeriğinden anladığım canlandırıcı özelliği var. Yaz günleri için düşünülebilir.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir ürüne benziyor indirimde bakacağım, teşekkürler😘

    YanıtlaSil
  6. güzel bir ürünmüş, ben çabucak bitiririm ama bunu saçlarım uzun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yves Rocher ürünlerini başarılı buluyorum bu ürün de aklımda olsun 👍

    YanıtlaSil
  8. Denemeye değer görünüyor, Bitkisel olması da avantaj... teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. denemek lazım diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir ürünmüş :) Denenmeli teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Saç bakım iksiri ilk kez senin yazın sayesinde dikkatimi çekti. Mağazaya gider gitmez inceleyeceğim mutlaka ;)

    YanıtlaSil
  12. Yves rocher'ın saç ürünlerini merak ediyorum, bakacağım mutlaka :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil