25 Nisan 2017 Salı

Revox Sıvı Saç Kremi

revox saç kremi

Bir süre önce Revox'tan yeni ürünlerinden oluşan bir paket hediye gelmişti.
İşte bu paketten çıkan 3 üründen en sevdiğimi ilk önce yazmak istedim.
Saç kremleri, saç bakım yağları benim vazgeçilmezim çünkü ince telli, elektriklenen, cansız saçlara sahibim.
At kuyruğu özü ve kuş tüyünden elde edilmiş keratin içeriyor ayrıca D-Panthenol B5 bulunuyor.
Yani saçı nemlendiren, yatıştıran, saç düzeyini düzgünleştirmek gibi bir özelliği var.
Çift fazlı, sprey formda olan bir ürün ve en güzel yanı da 200 ml'lik bir gramajı olması.
Ben duş sonrası nemli saç uçlarıma sıkıp sonrasında saçımı kurutarak kullanıyorum.
Kullanım sonrasında saçlarımın elektriklenmesini gözle görülür bir şekilde azaltması, daha kolay taranmasını sağlaması ve hafif bir hacim vermesini çok beğendim.

Hem nemli hem de kuru saça uygulanabilinen bir ürün ve bitirdiğim vakit büyük ihtimal satın alacağım ürünlerden.:)

Sıvı saç kreminin fiyatı 26.75 tüm Gratis, Rossmann mağazalarında ve Revox'un satış sitesinden alabilirsiniz.



*Ürün Revox tarafından denemem için gönderilmiştir.

6 yorum:

  1. Bu sıvı saç kremi benim de favorim oldu! Güle güle kullan Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil
  2. kolay taranma özelliğini ben de severdim sanırım teşekkürler canım paylaşım için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce telli saçların en büyük sorunu saçların zor taranması zaten:)

      Sil
  3. benim de çok sevdiğim bir ürün

    YanıtlaSil
  4. loreal var bence de..loreal di dimi emind eolmaıdm bi an :P

    YanıtlaSil