29 Mart 2017 Çarşamba

Avon True Colour Nourishing Ruj



Avon'un kısa zaman önce piyasaya çıkan Nourishing rujlarından merak edip Nurturing Nude rengini almıştım.
Bu seride 15 renk seçeneği var ve rujların çoğu koyu tonlardan oluşuyor benim aldığım renk birkaç açık tondan birisi zaten Nurturing Nude serideki en açık renk oluyor.
Şeftali tonlu çok doğal duran bir renk hem günlük kullanıma uygun hem de koyu göz makyajlarıyla yakışan bir rengi var.


İçeriğinde ki jojoba yağı ve balmumu ile dudakları besleyip, nemlendiriyor.
Kremsi bir yapıya sahip kolayca sürülüyor ve en güzel yanı tek sürüşte yoğun renk veriyor.
Malesef tek beğenmediğim yanı içerisinde minicik minicik simlerin olması eğer ki opak bir duruşu olsaydı daha çok sevebilirdim.
Kalıcılığı ortalama diyebilirim zaten Avon'un rujları öyle çok kalıcı değillerdir kullananlar bilir.


Dudakları bir lip balm gibi nemlendirmesi ve yoğun renk vermesi çok hoşuma gitti eğer diğer renklerinde kendime yakıştıracağım tonlar olsaydı birkaç tane daha alabilirdim.
Rujların indirimsiz satış fiyatı 29 TL 

4 yorum:

  1. rujun rengini çok sevdim :) her ton göz makyajıyla yakışır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bi de içerisinde ışıltı olmasa daha iyi olacaktı:)

      Sil
  2. Bendeki Kiko Glossy Dream 204 numaraya çok benzettim rengini, epey kullanışlı bir ton. Güle güle kullan Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil