23 Ocak 2017 Pazartesi

Bee Beauty Miss Violette Parfüm


Bee Beauty sadece Gratis mağazalarında satılan bir marka ve bugünün konuğu da Bee Beauty'nin parfümü oluyor.
Çok şık, zarif bir şişesi ve rengi var ama koku olarak benim gibi beyaz tenli biri için daha çok kışa uyan bir parfüm diyebilirim.
Üst notalarında armut ve frenk üzümü, orta notalarında iris, yasemin ve portakal çiçeği, alt notalarında ise paçuli, tonka fasülyesi, pralini ve vanilya bulunuyor.
İçeriğinde yasemin ve armut bulunan parfümleri çok seviyorum ama bu parfümün içinde vanilya olmasından dolayı pek kendime yakıştıramadım.
Ama annem buğday tenli ve onda bu koku daha hoş durdu sanırım Miss Violette koku olarak beyaz tenlilerden çok buğday ve esmer tenlilere yakışacak.


Oldukça yoğun bir kokuya sahip, bir-iki fıs yetiyor ama bana göre yaz ayları için ağır kaçacak bir kokusu var.
Kalıcılığı orta yani 7-8 saat sonra koku uçup gidiyor, tazeleme ihtiyacı hissediliyor.

50 ml'lik bir gramajı var ve fiyatı 25 TL, tüm Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.



*Ürün Gratis tarafından denemem için gönderilmiştir.



5 yorum:

  1. ben kokusunu sevdim evet çok kalıcı değil ama dediğin gibi yanımda olduğu için sorun yok :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tenimde her koku güzel durmuyor ama şişesine bayıldım o ayrı:)

      Sil
  2. Ben özellikle kış aylarında vanilya notasını çok seviyorum. Diğer notalarla birleşince ortaya şahane bir şey çıkmış olabilir; Gratis'e uğrayınca mutlaka bakacağım! Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilya bende güzel durmuyor ama seviyorsan, yakışıyorsa beğenebilirsin.:)

      Sil
  3. Ben bu tarz parfümleri sürekli yeniliyorum çünkü kokusu çok kalıcı olmuyor

    YanıtlaSil