8 Haziran 2016 Çarşamba

Avon Anew Essential Cilt Görünümünü Gençleştiren Serum



Bloğa yeni yazı yazmayalı uzun zaman oluyor ev taşıma telaşem, internetimin olmaması derken bir süredir blogdan ayrı kaldım.
Ve sonunda yeni bir yazı ile karşınızdayım.:)

Avon Anew serisi cilt sorunları ile mücadele etmek için üretilmiş bir seri her yaş grubuna göre ürünler var.
Bu gördüğünüz serum ise tüm yaşların kullanabileceği bir ürün banada bir süre önce Avon tarafından denemem için gönderilmişti bende 1 aya yakındır kullanıyor olunca artık objektif olarak yazabilirim.
Genelde çok fazla serum kullanan biri değilim ama yaş 30'u geçince artık yavaştan yavaştan bu tarz ürünleri kullanma zamanıdır.
Öncelikle bu ürünün vaatleri nelermiş onları bir yazayım.

ANEW ESSENTIAL Cilt Görünümünü Gençleştiren Serum ile yaşlanma karşıtı nemlendiricinin faydalarını en üst düzeye çıkar. Ultra hafif dokulu günlük serum ihtiyaç duyduğun zaman, ihtiyaç duyduğun bölgelerde ileri onarım için özelleştirilmiş yaşlanma karşıtı bakım sağlayarak ANEW nemlendiricinin performansını artırmaya yardımcı olur. Cilt yüzeyindeki hücrelerin spesifik hasarını tespit edip onarmak için özel olarak geliştirilmiştir. Uygulandığı anda daha yumuşak bir görünüm sağlar, düzenli kullanımla spesifik yaşlanma belirtilerinin görünümündeki düzgünleşme belirgin şekilde görülür.

Tek başına kullanıldığında:
Anında: Daha yumuşak bir görünüm sağlar
3 günde: İnce çizgiler ve koyu lekeleri azaltır; cildin görünümünü gözle görülür şekilde pürüzsüzleştirir.
2 haftada: Kırışık görünümünü azaltır ve cildin daha sıkı görünmesini sağlar.

Cildimde henüz gözle görülür ince çizgiler, yoğun koyu lekeler yok ama bu serumu kullanmaya başladıktan bir süre sonra cildimin parlaklaşması, daha pürüzsüz olması, bazı lekelerin iyice solması çok hoşuma gitti.
Ben bu ürünü sadece gece kullandım ve sonrasında da nemlendiricimi sürdüm belki gece-gündüz kullansaydım çok daha hızlı sonuç alabilirdim ama gündüz düzenli bir şekilde serum kullanmayı aksattığım için gece yatmadan önce düzenli kullanmaya çalıştım.
Kış aylarında cildim kuruya dönüyor ve bu serumun en hoşuma giden yanı cildimin kuruluğunu alması oldu.

İçerik:





Rahatsız edici bir kokusu yok ve malesef içeriği çok temiz diyemem ama fiyatına göre vaadlerini gerçekleştiren bir ürün.
İndirimsiz fiyatı 74 TL ama indirim zamanlarında çok daha uyguna edinebilirsiniz.


*Ürün Avon tarafımdan denemem için gönderilmiştir.

3 yorum:

  1. Gerçekten içerik listesi çok uzunmuş. Memnun kalmış olmana sevindim ^_^

    YanıtlaSil
  2. Avon cilt bakım ürünleri ben de alerjiye neden oluyor. O yüzden merak ettiğim ürünleri olsa da cesaret edip kullanamıyorum :)

    YanıtlaSil