2 Mayıs 2016 Pazartesi

#BenimZamanim Philips Lumea İPL İlk Deneyim!


2 hafta önce Tavsiye Kanalı kampanyası ile tanıştığım Philips Lumea İPL evde lazer epilasyon aletini kullanmaya başladım ve şimdilik ilk izlenimlerimi yazma zamanıdır.
Evimin konforunda lazer epilasyon kullanmak kesinlikle çok güzel birşey bunu belirtmeden geçmeyeyim.
Lumea'yı tüm vücudunuzda ve yüz bölgesinde kullanabilirsiniz zaten resimde gördüğünüz gibi yüz bölgesi için ayrı bir başlığı var.
Aleti kullanmadan önce 1 saat 40 dakika kadar şarj ediyor ve sonrasında kullanmaya başlıyorsunuz.
Tabi bir de cildinizde misal kolunuzda ışın seçenekleri ile atış yapıp cildinizin herhangi bir reaksiyon verip vermeyeceğini test etmelisiniz.
Kullanım öncesi uygulama yapacağınız bölgede ki tüyleri jiletlemeniz, makas ile kısaltmanız, epilasyon aleti ile veya ağda ile almanız gerekiyor.
Ağda yaparsanız uygulama yapmanız için 24 saat beklemelisiniz ben jilet ile koltuk altı, bacak ve bikini bölgemi temizlemeyi tercih ettim.
Sonrasında aletin ayarını yapıp uygulama yapacağını bölgeyi tarıyorsunuz zaten uygulama yaparken her atışta kırmızı bir ışık veriyor.
Acı yok denecek kadar az hafiften iğne batması gibi diyebilirim bacaklarda acı hissi yok ama koltuk altı ve bikini bölgesinde bacaklara nazaran o iğne batma hissi daha bir hissediliyor.
Kullandıktan sonra cildimde herhangi bir kızarma, hassasiyet meydana gelmedi.
Tabi ki ilk kullanım sonrasında tüyler de gözle görülür bir azalma görmedim ama bacak ve koltuk altı tüylerimde biraz daha geç çıkma gibi bir durum oldu diyebilirim.
Ama hemen hatırlatayım ben aşırı tüy sorunu yaşayan biri değilim az ve ince tüylere sahibim mutlaka her ten renginde ve tüy yoğunluğunda farklı etkiler gösterecektir.

Şarjının uzun süre gitmemesi eksisi diyebilirim ve mutlaka ilk seansta birşey beklemeyin mutlaka sabırlı olmak lazım birkaç kullanımdan sonra gözle görülür etkiyi görebilirsiniz.
Bana göre en hızlı etkiyi ince tüyler de gösteriyor kalın tüylerin azalıp yok olması ince tüylere nazaran biraz daha uzun sürecektir.

Ürünün nasıl çalıştığını merak ediyorsanız İntagram hesabımda kısacık bir video paylaşmıştım oradan bakabilirsiniz Tıklayınız

Philips Lumea deneyimlerimi hem blogdan hem de İnstagram hesabımdan takip edebilir ve #BenimZamanim etiketiyle diğer Lumea kullanıcısı blogger arkadaşlarımın yorumlarını okuyabilirsiniz.

Ayrıca Tavsiye Kanalı'nda çok güzel bir Lumea yarışması başladığını hatırlatıp hemen linkini ekliyorum.

http://www.tavsiyekanali.com/blog/benimzamanim-birinci-yarisma/#.VySF2fmLTIV

6 yorum:

  1. Deneyimlerimiz benzer Ayşe'cim :) Ben de merakla 8 hafta sonundaki gelişmeyi bekliyorum! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık tenli ve açık tüy rengine sahibiz o yüzden daha çabuk fazla tüylerden kurtulacağız diye düşünüyorum.:)

      Sil
  2. ben de memnunum gelişmeden bugün yarın yazacağım ikinci yazıyı hatta..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,traş yapıldıktan hemen sonra kullanılabilir mi yoksa belirli bir süre beklemek gerekiyor mu acaba? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jilet veya epilasyon aleti ile tüyleri aldıktan sonra kullanabiliyorsunuz ama ağda yaptıysanız 24 saat beklemeniz gerekiyor.

      Sil