26 Nisan 2016 Salı

Avon Planet Spa Heavenly Hydration Vücut Peelingi


Vücut peelingi kullanmayı çok seviyorum özellikle Avon'un vücut peelinglerini yıllardır severek kullanıyorum.
Avon Planet Spa serisinin zeytinyağ içerikli olanının kullandığım tüm ürünlerinden memnun kaldım ve bu vücut peelingi de beni yanıltmadı.
İçeriğinde ki zeytinyağı cildi gayet güzel bir şekilde nemlendiriyor.
Granülleri çok büyük değil cildi tahriş etmiyor yani ufak ama fazla granüllü bir ürün diyebilirim.


Aşırı sıvık bir ürün değil daha önce başka bir Planet Spa serisinin vücut peelingini kullanmıştım o baya sıvıktı ama bu yüz peelingleri kıvamında ve cildi güzelce arındırıyor.
Kullanım sonrası cildimde aşırı bir gerginlik, kuruluk hissi bırakmıyor.
Açıkcası çok beğendiğim bir ürün oldu büyük ihtimalle indirimde denk geldikçe alacağım.

200 ml'lik bir ürün ve indirimsiz satış fiyatı 27.50 ama indirim zamanlarında daha uyguna edinebilirsiniz hatta ben %50 indirimde almıştım.


6 yorum:

  1. avon ürünlerini bana kimse tavsiye etmiyor sağlık bakanlığı izni yokmuş doğru mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık bakanlığının izni olmayan bir marka bu kadar göz önünde olabilir mi?
      Avon içeriği temiz bir marka değil yani diğer marketlerde satılan markalar ne ise Avon'da öyle ama ben vücut ürünlerini, duş ürünlerini severek kullanıyorum.:)

      Sil
    2. Bir çok markada böyle söylentiler çıkabiliyor veya garip biçimde " sağlık bakalığından izin alınmıştır" ibaresi kullananlar olabiliyor. Kozmetik ürünleri için sağlık bakanlığı izni diye bir şey yok zaten. Kozmetik ürünlerinin sağlık bakanlığı bildirimi yapılması gerekiyor.Bu tarz söylentilere kulak vermemek gerekiyor

      Sil
  2. Wellness Beauty' nin peelinglerini çok severek kullanıyorum tavsiye ederim :) Oldukça başarılılar.. Mis gibi kokularının yanı sıra cildi ölü deriden güzelce arındırıyor ve kurutmuyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O markanın da peelinglerini sıkça görüyorum madem bu kadar güzel indirimde denk gelirsem bir tane deneyeyim.:)

      Sil