5 Şubat 2016 Cuma

Deborah Milano Atomic Red Mat Ruj - 17



Deborah Milano'nun İl Rosetto serisinden olan rujundan memnun kalınca bir de mat serisinden bir ruj denemek istedim.
Watsons mağazalarında Deborah Milano'da %50 indirim olduğu bir vakit Atomic Red Mat serisinden 17 numaralı rujunu almıştım.
Yapısı, duruşu, kalıcılığıyla bu seri de benden tam not aldı.



17 numara soğuk alt tonlu içerisinde pembelik olan koyu gül kurusu diyebileceğim bir renk yani baya bir koyu gül kurusu desem yalan olmaz.
Yapısı sert değil, kolayca sürülüyor, tek sefer de rengini veriyor ve kalıcılığı bir çok pahalı markaya göre çok iyi en az 5-6 saat bozulmadan kalıyor.


Dudakları fazla kurutmaması ise sevdiğim bir başka yönü oldu ama ben ruju sürmeden 15-20 dakika önce lip balm sürüp sonrasında ruju uyguluyorum o zamanda güzel bir görüntü ortaya çıkıyor.

Mat ruj seviyorsanız Deborah Milano'nun mat serisine bir şans verin derim.
İndirimsiz fiyatı 36-37 lira civarında olması lazım ama Watsons ve Cosmo Home mağazalarında özel günlerde %50 indirimde denk gelirseniz denemenizi öneririm.






1 yorum:

  1. Her Watsons'ta bulunmuyor ürünleri maalesef :(
    www.ciddiolamiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil