3 Kasım 2015 Salı

Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım Şampuan ve Saç Kremi


Pantene'in daha önce yazdığım saç bakım yağı ile birlikte bu gördüğünüz şampuan ve saç kremi sevgili Ümmühan Çelikel'in #guzelligimizannemizden etkinliğinde hediye edilmişti.
Şampuanı hediye edilmeden bir süre önce kullanmıştım ama saç kremini ilk kez deneyimledim.

Önce şampuandan başlarsam kuru ve yıpranmış saçları onarmayı, yıpranmalara nemlendirmeyi ve korumayı vaat ediyor.
Benim saçlarım tam aksine yağlı olduğu için malesef yıkadığımın ertesi günü yağlandırdı.
Ama temizlemesi, saçlarımı krem kullanmasam bile yumuşatması, kremlemeye gerek bırakmaması hoşuma gitti.
Ayrıca kokusu da bildiğimiz pantene kokusu ki pantene ürünlerinin kokusuna bayılıyorum.

Saç Kremi ise çok daha severek kullandığım, memnun kaldığım bir ürün oldu.
Her zaman saç kremini saç diplerime değdirmeden saç boylarına uyguluyorum.
Azıcık miktarının saçlarımı yumuşatmasını, pürüzsüzleştirmesini ve kolayca taranmasını sağlamasını sevdim.

Özetle şampuanı benim saçlarıma uymadı ama saç kremini severek kullanıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder