13 Kasım 2015 Cuma

Gosh Show Me Volume Maskara




Yazmayı unuttuğum ürünlerden biri de bu gördüğünüz maskara sanırım bugüne kadar kullandığım uygun fiyatlı maskaralar içerisinde en iyilerinden biri diyebilirim.
Gosh ürünlerinin genel olarak beğeniyorum ama bu maskarasını ayrı bir beğeniyorum.
Plastik fırçalar pek bana göre değil ben böyle kıl fırçalı maskaraları seviyorum ve maskara da sık kıllı, tüm kirpikleri güzel tarayan bir ürün.
Katı kıvamlı bir yapısı var eğer ki ıslak maskaraları seviyorsanız kesin bu ürün size biraz garip gelecektir.
Kuru yapısına rağmen kirpikleri gayet güzel boyuyor ve hacim veriyor.
Kirpik kıvırıcı kullanmadan kirpikleri çok güzel kıvırıyor en güzel yanı ise asla ağırlık yapmıyor.
Tek kat uygulamada doğal bir kıvrım, dolgunluk verirken 2 kat uygulamada daha güzel bir sonuç ortaya çıkıyor.

Rengi ise tam simsiyah ve temizlenmesi de çok zor değil misel solüsyonlar ile temizlenebiliyor.

İndirimsiz fiyatı 25-26 lira civarında ben %50 indirimde çok uyguna almıştım hatta çok memnun kalınca kullandığım bitmeden indirimde yedekledim.
Gosh'un en güzel yanı PETA onaylı olması, ürünlerini hayvanlar üzerinde denemiyor olması.
Tüm Gratis mağazalarında Gosh ürünlerini bulabilirsiniz.



1 yorum:

  1. Tüm Gratis evet ancak şehrimin Gratisinde ne yazık ki hala yok :) Ah bir gelse ne çok merak ettiğim Gosh ürünü var..

    YanıtlaSil