17 Kasım 2015 Salı

Avon BB Şampuan ve Durulanmayan Saç Balmı


Bir süre önce Avon'dan yeni çıkan BB serisi ürünlerinden şampuan ve saç balmından oluşan bir paket almıştım.
Ürünleri kullanmaya başlayıp, objektif bir fikrim oluştuğuna göre artık yazma vaktidir.
Öncelikle her iki ürünün vaatlerini yazayım.

1-Bakım Yapar
2-Korur
3-Besler
4-Işıltı Verir
5-Kabarma Karşıtı
6-Pürüzsüzleştirir
7-Sarar
8-Elektriklenmeyi Önler
9-Yumuşatır
10-Kolay Şekle Girmesini Sağlar

Peki bu vaatlerin hepsini her iki üründe yerine getiriyor mu derseniz kısmen diyebilirim.
Önce şampuandan başlayalım.


Ben ince telli ve yağlı saçlara sahibim ve tüm saç tiplerine uygun olan ürünlerle pek anlaştığımı söyleyemem.
Malesef bu şampuanda da aynısı oldu, evet güzel temizleyen, az miktarı ile o temizlik hissini veren, çok güzel kokusu olan bir şampuan.
Hatta kullanım sonrası saçıma fön çektiğimde verdiği hacimi de sevdim.
Ama gelin görün ki ertesi gün saçlarım hiç yıkanmamışcasına yağlıydı.
Ve benim için bir başka eksi yanı kremsiz kullanılmaması ben şampuan sonrası duşta krem sürmek yerine saçımı havlu ile kuruladıktan sonra serinin diğer ürünü saç balmını kullandım o zaman sorun yaşamadım.
Ama krem veya balm kullanmadan saçlarımı taramam baya zor oldu.


Saç balmı ise duş sonrası nemli saça kullanılan hem bakım yapan hem de saçlara güzel bir hacim kazandıran bir ürün açıkcası bunu şampuandan daha çok sevdim.
Kıvamı sıvık olsa da yapısı yoğun bir ürün benim saçlarım ince telli olduğu için bana bir damlası yetti.
Saç boylarıma güzelce yedirdikten sonra saçımı kurutuyorum ve hem daha kolay şekil alıyor hem de elektriklenmesini önlüyor.
Eğer ki uygularken miktarını fazla kaçırırsanız ağırlık yapıp, yağlı bir görüntü oluşturabilirsiniz.
Saç balmı özellikle kuru saçları tatmin edecektir diye düşünüyorum.

Vaat ettiklerinin bir çoğunu gerçekleştiriyor ama beni en çok elektriklenmeyi ve kabarmayı önlemesi ilgilendiriyor.:)

Bu ay ki Avon kataloğunda BB serisi indirimde şampuanı 3.50 TL'ye saç balmını da 7.50 TL'ye edinebilirsiniz.



*Ürün Avon tarafından denemem için gönderilmiştir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder