7 Ekim 2015 Çarşamba

Cecile Akne Görünümünü Azaltıcı Fondöten




Cecile markasının fondötenini #guzelligimizannemizden etkinliğinde hediye edilince deneyimleme fırsatı buldum.
Yağlı ve akneli ciltlere uygun bir ürün olduğu ve malesef rengi oldukça koyu geldiği için evde bir-iki kez sürüp bloğa yazmak için kullandım.
Denediğim süre boyunca gözlemlediklerime gelirsek, kremsi bir yapısı var ve cilde kolayca yediriliyor.
Fondöteni yazın denemem iyi oldu çünkü karma bir cilde sahibim ve t bölgem yaz aylarında fazlaca parlama yapıyor.
Pudra ile sabitlemeden bile parlama yapmayan bir ürün tabi yağlı ciltlerde pudrasız performansı ne olur net birşey diyemem ama karma cildimde 4-5 saat parlama yapmadan kaldı.
Ben hem fırça ile hem sünger ile denedim en iyi sonucu sünger ile uygulayınca aldım.
Pudramsı bir bitişi var asla tamamen mat bir bitişe sahip değil.


Eğer ki rengi bana uysaydı yaz aylarında sıkça kullanabilirdim çünkü yapısı ve duruşu hoşuma gitmişti.
Akne ve sivilce oluşumuna engel olmak gibi bir vaadi var tabi cildimde sivilce olmadığı için bu konuda birşey diyemeyeceğim.

Cecile web sitesinden ürünleri inceleyebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder