3 Eylül 2015 Perşembe

Avon Anew Clean Temizleme Suyu


Avon'da makyaj temizleme suyu çıkaran markalar kervanına katıldı ve bende merak edip geçen kampanya aldım.
Avon'un Anew serisinin ürünleri genelde iyi olur bu yüzden temizleme suyundan oldukça umutluydum.
Ama kullanınca pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim çünkü kıvamı su gibi olsa da yapısı hafiften yağlı işte bu yüzden sevemedim.
Göz makyajını çıkarırken gözlerimi yakması, yağlı his bırakması kocaman bir eksi puan diyebilirim.

Ürünün gramajı 200 ml ve indirimsiz satış fiyatı 25 lira tabi indirimde 13.95'e satılıyor ama 200 ml'lik bir ürün için 25 lira çok yüksek bir fiyat hatta bence indirimli fiyatı bile bu performansa göre yüksek kalıyor.
Piyasada 10-15 lira arası bir fiyata çok daha iyisini almak mümkün.


1 yorum:

  1. Ben hiç şans veremiyorum bu ürünlere, güzel yazı olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil