21 Mayıs 2015 Perşembe

Makeup Revolution Amazing Lip Gloss - Coral




Sevgili Ümmühan'ın #güzelliğimizannemizden etkinliğinde hediye edilen ürünlerden biri günün ikinci yazısı olsun.:)
Pellini'den gelen Makeup Revolution Amazing Lip Gloss'u hemen kullanıp, yorumlamak istedim.
Pek lip gloss insanı değilim zaten bu elimde ki 2. lip gloss ve bu gloss'un rengini çok sevdim.
Tam yazlık bir rengi var ve bir çok lip gloss'ta sorun olan dudakta yapış yapış his bırakma durumu bu üründe yok diyebilirim.
Zaten sürünce rengi asla aplikatöründe ki gibi canlı durmuyor çok doğal bir duruşu var.
Ve dudakta rahatsız bir his bırakmayınca da kendisini oldukça beğendim.


Bazen tek başına bazen de coral tonlu bir rujun üzerine uyguluyorum her iki türlü de çok hoş bir duruşu var.
Kalıcılığı çok iyi olmasada birşey yenilip içilmediği takdirde 2-3 saat silinmeden kalıyor.
Ayrıca çok hoş meyvemsi bir tadı olduğunu da belirtmeden geçmeyeyim.:)

Sizde ülkemizde satılmayan Makeup Revolution ürünlerini ve diğer markaları güvenli bir şekilde edinmek isterseniz İnstagram'dan veya Gittigidiyor'dan Pellini'den alabilirsiniz.

*****







6 yorum:

  1. Biraz daha opak mı olsaymış sankiii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fazla lip gloss kullanmadığım için bana yeterli geldi.:)

      Sil
  2. Bende bu aralar hep turuncu kullaniyorum ruj olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende turuncu tonlu allıklara taktım hadi hayırlısı:))

      Sil
  3. ben böyle hafif renkli ama şeffaf gibi olan ürünleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım gloss'larda şeffaf tonlar hoş oluyor.:)

      Sil