2 Nisan 2015 Perşembe

Urban Decay Artık Türkiye'de!!


Bugün İnstagram'da Urban Decay'ın 25 Nisan'dan itibaren Sephora mağazalarında olacağını duyunca sevinçten çığlık attım desem yalan olmaz.:)
Hem de Hot Now olarak geçerken uğradım şeklinde değil ciddi ciddi kalıcı olarak geliyor.
Sephora'da Urban Decay Standını kurcalama hayali bile güzel tabi fiyatları nasıl olacak henüz bilmiyorum ama İnstagram'da satılan fiyatlara yakın olabilir diye düşünüyorum malum dolar bu aralar baya yükseldi.
Sanırım UD ürünleri Sephora mağazalarında satışa çıktığı anda kısa sürede yoğun talep olur gibime geliyor.

Benim aklımda Naked paletlerin ilki ve göz kalemleri var.
Ama UD'nin fondötenlerini de oldukça merak ediyorum.

Son zamanlarda ülkemizde olmayan markaların tek tek gelmeye başlamasına seviniyorum.
Önce Watsons Revlon'u getirdi şimdi de Sephora Urban Decay'ı getiriyor.
Darısı Lorac, Hourglass, Tarte, Charlotte Tilbury gibi high end markaların başına tabi Gratis'te boş durmasın lütfen Sleek, Elf, Milani, Catrice falan getirsin.:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder