6 Nisan 2015 Pazartesi

Gosh Smokey Göz Kalemi - 03 Smokey Plum



Şu ana kadar kullandığım Gosh ürünlerinden genel olarak memnun kaldım diyebilirim.
Göz kalemlerini hiç kullanmayınca ve koyu mor göz kalemi arıyor olunca Gosh'ta tam istediğim rengi buldum ve merak edip aldım.
Yumuşacık bir yapısı var, kolayca sürülüyor, rengi siyaha yakın koyu bir mor ve hem alt kirpik diplerine sürünce hem de göz kapağına eyeliner olarak uygulayınca çok hoş duruyor.
Kalemin bir diğer ucunda sünger aplikatörü var ki adından da anlaşılacağı gibi smokey yani buğulu göz makyajı yapmanıza olanak sağlıyor.
Açıkcası oldukça kullanışlı bir aplikatör kalemi sürüp sünger ucuyla hafifçe dağıttığınızda göz makyajınıza buğulu bir hava katabilirsiniz.


Kalıcılığı ortanın üzerinde diyebilirim, akma problemi çok yok sadece alt kirpik diplerime sürdüğümde 4-5 saatin sonunda azıcık bir akma oluyor.
Göz içerisinde de performansı oldukça iyi yani her yerde reklamı yapılan Maybelline Colossal Kajal kalemden çok çok daha iyi bir performansı olduğunu söyleyebilirim.

Ayrıca ben bu kalemi göz kapağıma sürüp sonrasında parmaklarımla dağıtıp kullanmayı da çok seviyorum ortaya hoş bir smokey göz makyajı çıkıyor.:)

Kalemin fiyatı tam olarak hatırlamıyorum ama indirimsiz hali herhalde en fazla 20-22 lira civarındadır.
Gratis'in bir sonra ki indiriminde bu kalemin diğer renklerine de bakmayı düşünüyorum çünkü %50 indirimde alınabilinecek en iyi göz kalemlerinden birisi diyebilirim.



2 yorum: