10 Nisan 2015 Cuma

Gosh CC Krem - 01 Porcelain



Gosh'un BB kreminden çok memnun kalınca bir de CC kremini deneyeyim dedim.
Beni uzun zamandır takip edenler bilir çok açık tenli olduğum için ten rengime uygun fondöten, renkli nemlendirici vs. bulamıyorum.
Ama Gosh Danimarka menşeili bir marka olduğu için renk skalası oldukça açık ve BB kremde olduğu gibi CC kremde de en açık renk ten rengimle tam uyumlu oldu.
Bu ürünün cildi aydınlatma vaadi var ve kuru ciltler için nemlendirme özelliği de var.
Ayrıca SPF10 içermesi de ürünün bir başka artısı diyebilirim.
Çok sıvı bir yapısı vari kapatıcılığı yok denecek kadar az zaten bu tarz ürünlerin işlevi kapatıcılıktan çok cilt tonunu eşitlemek, cilde doğal bir aydınlık, sağlıklı bir görüntü vermek.
Bu üründe görevini gayet iyi yapıyor yani cilt tonumu gayet güzel eşitliyor, cildime sağlıklı bir görüntü veriyor.
T bölgemde parlama yapmamasını sevdim zaten üzerine pudra geçince biraz kötü duruyor belki transparan pudra ile daha iyi durabilir bu sebeple tek başına kullanmak en iyisi diyebilirim.


Bu ürünü hem RT Sünger ile hem Sigma F80 fırça ile uyguladım ortaya çıkan sonucu çok beğenmedim en iyi sonuç elle uygulamak o zaman daha doğal duruyor.
Ama gelin görün ki benim için kış aylarında kullanmaya müsait bir ürün değil çünkü ağız kenarında pul pul durmasını hiç sevmedim.
Halbuki Gosh'un BB kreminde böyle bir sorun yaşamıyordum ve CC kreminden de BB kremi gibi memnun kalacağımı düşünmüştüm.

CC kremin satış fiyatı 35-36 lira civarı olması lazım ama %50 indirimde alıp deneyebilirsiniz.


1 yorum: