8 Nisan 2015 Çarşamba

Bitenler ( 30 )

Şubat&Mart ayı boyunca bitirdiklerim:


Kiehls Argan'lı Şampuan Seyahat Boy: 3 biten ürün verince yerine mağazada bu ürünü vermişlerdi.
Daha önce Kiehls'in şampuanlarını kullanmadığım için bu ürünü merak edip hemen kullanmıştım.
Ama ne yazık ki hiç memnun kalmadım iyi ki böyle ufak bir ürün denemişim ince telli olan saçlarımı berbat bir hale getirdi.

Organix Australian Tea Tree Şampuan: Bittikçe alıyorum çok memnunum zaten blogda ayrıntılı yazısı mevcut bu bitince hemen yerine yenisi açıldı.:)

Avon Saç Köpüğü: Pek bir işe yaramayan ürünlerdendi zaten şişede ki kalanı bozulduğu için çöpe gitti.

Toni&Guy Yeniden Yapılandırma Maskesi: Çok memnun kaldığım hatta yedeği olan ürünlerden bittikçe, indirimde denk geldiğimde aldığım, alınacak ürünlerden.

Yves Rocher Vücut Kremi: Bu da çok memnun kaldığım ve bittiği gibi hemen yedeği açılan ürünlerden.
Cildimi yumuşacık yapması, cildimde ki nem hissinin uzun müddet sürmesi, cildim de yağlı bir his bırakmamasını seviyorum.

Burt's Bees Nar Özlü Dudak Balmı: Burt's Bees'in dudak balmlarını çok seviyorum bu nar özlü olanını da çok severek kullandım elimde şimdilik bal özlüsü var.

Avon Senses Duş Jelleri: Avon'un bu duş jellerinin kokusuna bayılıyorum zaman zaman bittikçe alıyorum.

Bioderma Sensibio H2O: Bir başka bittikçe aldığım ürün bugüne kadar kaç tane aldım, bitirdim bilmiyorum bu bitti yerine hemen yedeği açıldı.
Cildimi tahriş etmemesinden ötürü vazgeçilmezim.:)

Rival De Loop El Peelingi: Yves Rocher'ın el peelingini kullanmaya başlayınca bunu biraz boşladım ama bitsin diye hep bunu kullandım ve sonunda bitirdim.
Memnun kaldığım bir üründü ama yeniden almayacağım çünkü Yves Rocher'ın el peelinginden bir tık daha memnunum.

Caudalie El Kremi: Yapısını, nemlendirmesini çok beğendiğim bir kremdi ne yazık ki çantamda taşırken kapağını kırdım belki bi ara bu küçük boyunu veya büyük boyunu alırım.


İşte benim son 2 ayda bitirebildiklerim bunlardı zaten bitenlerin çoğu bittikçe aldığım, sevdiğim ürünlerdi.
Bu sene asıl hedefim az ürün alıp makyaj malzemelerimin dibini görebilmek.:)

4 yorum:

  1. Yves Rocher'in nemlendirici kremine bayılıyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Umarim az makyaj urunu almayi basarabilirsin . Ben her defasinda ayni hedefi kendime koyup ayni donem icerisinde kendimi alisveris yaparken buluyorum. Sanirim kendimi alisveris yapmayacagim diye sartlandirdigimda daha cok alisveris yapasaim geliyor. :) bu ay ne tesaduf ki benim de surekli kullandigim urunler bir arada bitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendimi Anneler Günü indirimlerine kadar birşey almak yok diye şartladım bakalım 1 ay daha birşey almadan durabilecek miyim?:)
      Gerçi Urban Decay gelince rahat durmam birşeyler alırım gibime geliyor en iyisi avm'lerden uzak durmak gözden uzak olan gönülden de uzak oluyor.:))

      Sil