13 Nisan 2015 Pazartesi

Avon Senses Vücut Peelingleri




Avon'un Senses serisinin duş jellerini severek kullanıyorum.
Mart ayı kampanya kataloğunda duş jellerinin vücut peelinglerini görünce dayanamadım ve bu iki rengini aldım.
Her ikisi de mis gibi kokuyor asla ağır, iç bayan kokuları yok.
Peelinglerin granülleri ne çok iri ne de çok ufak orta karar diyebilirim.
Granülleri çok yoğun değil ki bence azıcık daha yoğun olabilirdi ama yine de cildi gayet güzel arındırıyor.
Verdiği temizlik hissi de sevdim ama en çok kokularına bayılıyorum.

Sol tarafta ki Lagoon olan ferahlatıcı su meyveleri, armut ve hindistan cevizi aroması içeriyor.
Diğer koku yani Romantic Garden ise egzotik meyveler, reyhan, yasemin ve vanilya miski içeriyor.

Eğer ki banyonuzda böyle rengarenk, mis kokulu ürünleri seviyorsanız ve vücut peelinglerini de kullanıyorsanız Avon'un Senses serisinin vücut peelinglerine bir bakın derim.

Peelinglerinden indirimsiz satış fiyatı 10 tl fakat 4. kampanya boyunca 4 tl'ye edinebilirsiniz.


1 yorum:

  1. Yoğun granürlü peelingleri daha çok seviyorum ben. Cildimde hissetmek istiyorum aksi halde etkisinin olmadığını düşünüyorum içime sinmiyor.Yazın için teşekkürler fikir oldu :)

    YanıtlaSil