13 Mart 2015 Cuma

2015 Wishlisti

Wishlist yapmayı çok seviyorum geçen sene yaptığım listede ki ürünlerin bir çoğunu aldım bakalım 2015 listesinde yer alan ürünlerden hangilerini alacağım.:)
 
İşte benim bu sene almayı istediğim ürünler:

 
Kiehl's'in bu gece boyunca bakım yapan peelingi en çok almak istediğim cilt bakım ürünlerini ilk sırasında yer alıyor.
Testerını denedim ve çok beğendim umarım bu yıl içerisinde alırım.:)
 
 
Bir başka Kiehl's ürünü ise bu gördüğünüz leke serumu cildimde tek tük sivilce izleri ve güneş lekeleri var onların dahada çoğalmaması için bu ürünü almayı istiyorum.
Ama sanırım yaz sonu alırım çünkü yaz aylarında serum tarzı ürünleri kullanmak bana biraz zor geliyor.
 
Ayrıca Kiehl's'ten Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate veya High-Potency Skin-Firming Concentrate almak istiyorum açıkcası ikisinin arasında kararsızım.
 
Gelelim renkli kozmetiklere :)
 
 
Artık şu Lightscapade'yi alıp aydınlatıcı alıp, almama kararsızlığımı sonlandırmak istiyorum.:)
 
 
 
MAC'in Mineralize allıklarından Just A Wisp'i alıp allık dosyasını kapatmak gibi bir düşüncem var elimde ki 12-13 tane allığı bitirmem yıllar alacak ve içlerinden bir-iki tanesi bitmeden yeni bir allık almamalıyım.
Fakat Just A Wisp'in rengine de kayıtsız kalamıyorum.:)
Tabi bir de Chanel'in Rose Glacier rengi var ki işte bu iki güzellik arasında kararsızım artık ikisinden birini alarak kararsızlığıma bir gün son vereceğim.:)
 
 
 
MAC'in farlarından birkaç renk daha almak istiyorum gerçi MAC'ten palet yaptırmak bağımlılık yapabilir gibi artık yavaş yavaş beğendiğim renkleri toplamayı düşünüyorum.
 
 
Ve son MAC ürünü ise rujları Angel en çok almak istediklerimden belki yanına bir renk daha eklerim.:)
 
 
 
Güzel bir setting powder'a ihtiyacım var Chanel'in Poudre Universelle Libre pudrasını almayı istiyordum ama 30 gram olmasından dolayı gözüm korktu.
Nars'ın bu meşhur pudrasını alabilirim veya göz altı kapatıcısını sabitleme konusunda da iyi olan, yazın t bölgemi parlatmayacak başka bir pudra önerisini olursa onu da alabilirim.:)
 
 
 
Uzun zamandır Burberry'nin farları ve rujlarında gözüm var.
Ama İstinye Park Boyner'de satıldığı için ve bana oldukça uzakta olmasından dolayı bir türlü kavuşamadık.
İnşallah bu yıl içerisinde bende Burberry Beauty ürünleri ile tanışmak istiyorum.:)
 
 
Vee son olarak artık Watsons'larda satılmaya başlanan ve yavaş yavaş tüm mağazalarda yerini alacak olan Revlon ürünlerinden merak ettiklerimi almak istiyorum.
 
Tabi aklımda bir de eğer istediğim renkleri bulabilirsem Nars Audacious rujlardan almak var.
 
Bakalım 2015 yılı içerisinde bu istediklerimden hangilerini alacağım.
 
Sizin bu yıl almak istediğiniz ürünler neler??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Kiehls serumlardan ilki kaşınma yapıyor, ilk kullandıgımda cildimi kıpkırmızı yaptı, bir süre kullandım sonra bıraktım, nars setting powder ise vazgeçilmezim, harika bir ışıltı, sağlıklı bir cilt veriyor sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iki tane testerını denedim böyle bir sorun yaşamadım ama birkaç tester daha alıp denemeden tam boyunu almam.
      Nars'ın pudrası son zamanlarda iyice dikkatimi çekmeye başladı sonunda alacağım.:)

      Sil