11 Şubat 2015 Çarşamba

Bitenler ( 29 )

İşte ocak ayının biten ürünleri!
 
 
Geçtiğimiz ay daha çok kişisel bakım ürünü bitirmişim tabi bunların içerisinde iki tanecik makyaj malzemesi de yok değil.:)
 
Duru Perfume Duş Jeli: İndirimde denk geldikçe alıyorum, kokusunu, verdiği temizlik hissini seviyorum.
 
Nivea Duşta Vücut Kremi: Benim kışın çok kuruyan cildimi ne yazık ki uzun süreli nemlendiremediği için yeniden almayı düşünmüyorum.
 
Urban Care Argan Oil Saç Maskesi: Güzel bir maske, saçlarımı yumuşacık yapıyor bu da yedeği olan ürünlerden.
 
Biotherm Aquasource Nemlendirici: Çok severek kullandım ama yoğun parfüm içermesinden dolayı yeniden almayı düşünmüyorum.
 
Oriflame Feet Up Ayak Kremi: Oriflame temsilciliği yaptığım zamanlarda almıştım kışın daha sık kullandığım için sonunda bitti yeniden almayı düşünmüyorum.
 
Nivea Pure&Natural Sprey Deodorant: Bittikçe aldığım bir ürün ama şimdilik almayacağım çünkü alüminyum içermeyen bir başka roll-on bulduğum için bir süre onu kullanmayı düşünüyorum.
 
Nivea Pure&Natural Roll-On: Sprey deodorant için yazdıklarım bunun için de geçerli ama elimde bu üründen 2 tane daha olduğu için önce onları bitirmeye çalışacağım.
 
L'occitane Shea El Kremi: Bu kremin nemlendirmesini çok seviyorum ve zaman zaman bittikçe alıyorum.
Özellikle küçük boyunu alıyorum çünkü çantada taşımak için çok kolay oluyor.
 
Burt's Bees Nar Özlü Dudak Balmı: Nar özlü olanını da severek kullandım ama bal özlü yedekte olduğu için yeniden bu pembesinden almayacağım.
Zaten Burt's Bees'in dudak balmlarını çok seviyorum indirimde gördükçe alıyorum.
 
Wet N Wild Şeffaf Kaş Jeli: Gördüğünüz gibi rengi kahverengileşti ve çöpe gitti ama yerine yenisi açıldı.
Memnun kaldığım bir ürün ve sanırım bittikçe almaya devam edeceğim.
 
Avon İki Uçlu Far&Göz Kalemi: Sıkça kullanıp bitirmeye çalıştığım bir üründü ve sonunda bitti, yeniden alınmayacak.
 
Şubat ayı boyunca bakalım neler bitirebileceğim özellikle makyaj malzemesi bitirince inanılmaz mutlu oluyorum.
Mutlu olma sebebim tabi ki yeni ürün almak için bahanem olması.:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder