12 Ocak 2015 Pazartesi

MAC Allık - Well Dressed





Fazla beyaz tenli olunca bu tonlarda ki uçuk pembe allıkları kendime çok yakıştırıyorum.
Well Dressed uzun zamandır aklımda olan bir allıktı ve sonunda aldım.
Aldığımdan beri de sıkça kullanıyorum genelde makyaj yapmadığım zamanlarda yüzüme hafif renk versin diye kullanıyorum çok doğal duruyor.
Benim için hem yazlık hem kışlık bir renk ayrıca tamamen bir mat allık değil çook hafif ışıltılı ama yüzde belli belirsiz duruyor.
MAC'in satin yapıda allıklarından ayrıca pigmentasyonu çok yüksek değil yani tek sürüşte hemen renk vermiyor bu benim için artı bir özellik çünkü rengin yoğunluğunu ayarlayabiliyor olmak benim gibi çok beyaz tenliler için iyi oluyor.:)



Eğer NC15-20, NW15-20 arasındaysanız hatta benim gibi NC15 bile koyu geliyorsa bu allık tam size göre çünkü şu ana kadar kullandığım allıklar içerisinde en doğal duranı diyebilirim.

Tek eksi yanı çok kalıcı olmaması 4-5 saatin sonunda hafiften uçabiliyor ve sürerken biraz tozutması ki aşık olduğumdan renginden dolayı eksilerini görmezden geliyorum.

Bu tonlarda allık arıyorsanız Well Dressed'i MAC mağazalarında mutlaka deneyin derim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder