8 Ocak 2015 Perşembe

Gosh BB Krem - 01 Sand



Her gün fondöten kullanan biri değilim çok şükür cildimde kapatılacak bir lekeler yok bu yüzden BB kremleri daha çok tercih ediyorum.
Ama çok açık bir ten rengine sahip olduğum için bir çok beğendiğim ürünün en açık rengi bile koyu geliyor.
Gosh'un BB kremin en açık rengi ten rengimle bire bir aynı olunca yapısına bile bakmadan aldım.
Çok hafif yapılı, kapatıcılığı çok az, cilde güzel bir aydınlık veren, canlılık katan bir ürün ve ayrıca fondöten altına baz gibi de kullanılabiliniyor.
Ben aldığımdan beri tek başına kullandım hiç fondöten altına baz olarak kullanmadığım için bu konuda bir yorum yapamayacağım.
Fakat tek başına kullandığım zaman cilt tonumu eşitlemesini, verdiği sağlıklı görüntüyü çok seviyorum.



Kapatıcılığı yok denecek kadar az eğer ki cildinizde kapatılacak leke vs. yoksa sizi tatmin edecektir.
Cildim kuru-karma ve t bölgemde aşırı bir parlamaya neden olmadı fakat o hafif parlamanın bile olmaması için mutlaka ince yapılı bir pudra ile sabitliyorum.

Açıkcası çok beğendiğim bir ürün oldu özellikle tenimle uyumlu bir renginin olmasından dolayı pek bir severek kullanıyorum.
Bana göre tek eksi yanı SPF15 içermesi keşke SPF koruması biraz daha fazla olsaydı yaz aylarında belki de ayrıyetten güneş kremi kullanmaya gerek kalmadan tek başına kullanabilirdim.
Ama hafif yapısıyla bahar ve yaz aylarında daha sık kullanacağım bir ürün diye düşünüyorum.
Hatta bittiği vakit yeniden bile alabilirim çünkü bb krem, fondöten gibi ürünlerde renk bulmak konusunda sıkıntı yaşıyorum ve tenime uygun renk bulmuşken bir süre bu ürünü alabilirim.

BB Kremin fiyatı 30-35 lira arası diye hatırlıyorum fakat %50 indirimde denk geldiğinizde bu ürünü deneyebilirsiniz.




11 yorum:

  1. Danimarka markası olduğu için tenine uymuştur. Oradaki kızların ten rengi malum :) Fondöten kullanmaman gerçekten çok iyi. Dermatoloğum bana kullanma diyor. Zaten leke vb olmadığı için çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimal ondan bir de çoğu markanın ten ürünlerinde en açık renkler ülkemize gelmiyor sanki tüm Türkler esmer ve buğday tenli hiç beyaz tenli yok gibi sinir oluyorum.
      Fondöten haftada 1 ancak kullanıyorum bazen 10-15 gün sürmediğim bile oluyor beyaz tenli olmanın tek dezavantajı cildime iyi bakmazsam leke vs. hemen olabiliyor.

      Sil
  2. gosh paraben içermediği için hep beni cezbediyor. ancak kapatıcılığı daha orta seviyede olanlar sanırım bana daha uygun olacak. ama senin sevmiş olmana sevindim, özellikle bu bb kremlerdeki renk skalasının ne kadar kısıtlı olduğunu göz önünde tutarsak ten rengine yakın bir ürün bulmak oldukça zor. ben de buğday tenliyim ya tenimden açık kalıyor yada solaryum mağduru gibi oluyorum =)) yazı için de teşekkürler ayrıca.çok merak ettiğim bir üründü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu tarz ürünleri kullanmadan önce kapatıcılığı yüksek bir concealer ile leke vs. varsa kapatıp sonrasında bb krem sürdüğüm oluyor o zaman daha iyi bir sonuç ortaya çıkıyor.
      Gosh'un bb kreminin sanırım 2-3 rengi daha var yolun Gratis'e düştüğünde denemeni tavsiye ederim.:)

      Sil
  3. Ben de bu ürünü oldukça merak ediyorum bu indirimden alamadım ama inşallah diğer indirimlerde kavuşurum :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba nerede bulabilirim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm gratis mağazalarında Gosh ürünlerini bulabilirsiniz:)

      Sil
  5. merhaba cildiniz mac'te renk skalasında kaça tekabül ediyor acaba? ben nc15 gibiyim acaba bana olur mu bu bb krem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nc15'ten bile açığım o zaman sizede bu renk olur.:)

      Sil
  6. Cok tesekkurler yilbasi indiriminde alayim mutlaka :)

    YanıtlaSil