23 Ocak 2015 Cuma

Dermokozmetik.com Alışverişim

 
 
Birkaç gün önce dermokozmetik.com dan yaptığım ve memnun kaldığım alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
 
Daha çok ihtiyaç alışverişi oldu diyebilirim sıkça kullandığım Bioderma Sensibio H2O'yu yedekledim ee bir de ikincisi bedava olunca bu fırsatı kaçırmadım.
2 tane 500 ml'lik Sensibio H2O 67 liraya geldi ve yine bittikçe aldığım hatta bitmeden yedeklediğim Organix Scalp Therapy Australian Teatree Şampuan aldım.
Sanırım bu aldığım 4. şişe çok memnunum ve bu şampuanda 30 liraya geldi normalde eczanelerde 38 liraya satılıyor.
Son olarak nemlendiricim bitti elimde ki testerları tüketiyorum ve nemlendirici arayışındaydım bir çok blogda La Roche Posay Hydreane Legere Light Krem için olumlu yorumlar okuyunca bir de fiyatı 35 lira yerine 27 lira olunca onu aldım.
 
Cumartesi gece verdiğim siparişim çarşamba günü elime ulaştı araya pazar girdiği için siparişim pazartesi işleme alındı ve hem stok durumu hem kargoya verilmesi gibi durumlarda firma tarafından maille bilgilendirmek ve ürünlerin sağ salim elime ulaşması hoşuma gitti.:)
Dermokozmetik.com'da 99 lira ve üzerinde kargo bedava ve eğer isterseniz ödemeyi kapıda ödeme seçeneğini tercih ederekte yapabiliyorsunuz.
 
Memnun kaldığım bir alışveriş oldu ve dermokozmetik.com da güvenle alışveriş yapacağım siteler arasında yerini aldı.;)
 
 
 

1 yorum:

  1. çok uygun almışsınız, güle güle kullanın. siteniz çok güzel. sizi takibe aldım. benimde hobi ve dikiş blogum var beklerim sizi muhakkak.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil