2 Aralık 2014 Salı

Nivea Lip Butter

 
 
 
Dudak balmlarını çok seviyorum ee zaten dudaklarım da aşırı kuru olduğuna göre benim her gördüğüm dudak balmını alma merakım hiç bitmez.
Pek bu tarz parmakla sürülen dudak balmlarını sevmiyorum ama Nivea'nın yeni çıkardığı bu ürünü denemeden edemedim.
Nemlendirmesi gayet iyi, rahatsız edici bir kokusu yok, sürdükten sonra bazı lip balmlar gibi yapış yapış bir his bırakmıyor.
16.7 gramlık oldukça fazla bir gramaja sahip yani çabucak biteceğe benzemiyor.
Ben parmakla sürüldüğü için bu balmı gece yatmadan önce kullanıyorum çünkü bana göre gün içerisinde çantaya atıp kullanmalık bir ürün değil.
Ve tüm gece dudaklarımı çok güzel nemlendiriyor sabah yumuşacık dudaklarla uyanıyorum.:)
 
Ürünün en büyük eksi yanı inanılmaz zor açılan kapağı diyebilirim yani iyi ki katı yapıda bir ürün çünkü kapağını açmaya çalışırken birkaç kez elimden fırladı hatta kapak elimde balm kendisi yere düştüğü bile oldu.
Keşke kapak tasarımı daha farklı olsaymış eğer tırnaklarınız uzunsa açarken tırnağınızı kırma ihtimaliniz de yok değil.
 
Kısaca eksisiyle, artısıyla sevdiğim bir dudak balmı oldu gramajı fazla, nemlendirmesi güzel fiyatı da 9.90 tüm Gratis, Watsons, Rossmann mağazalarında bu dudak balmını bulabilirsiniz.
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder