5 Aralık 2014 Cuma

Clinique Blushing Blush Allık - 102 İnnocent Peach

 
 
 
Clinique ürünlerini genel olarak seviyorum ve bu allıkta yapısı, duruşu itibariyle sevdiklerimden oldu.
Öncelikle allığın ambalajı çok güzel en büyük artısı içinde kocaman bir aynası olması ama içinden çıkan fırçanın pek bir işe yaradığını söyleyemeyeceğim.
Işıltısı olmayan çok güzel bir şeftali yüzde çok doğal duran bir tonu var.
Pigmentasyonu çok iyi değil yani öyle fırçaya çok alınca sizi palyaçoya çevirmiyor.
Kısaca yoğunluğu ayarlamak elinizde açıkcası allığın çok pigmentli olmamasını sevdim.
Yani ne tebeşir gibi kazınarak alınan bir allık ne de tek fırça darbesiyle hemen rengini verenlerden kısaca orta karar bir pigmentasyonu var diyebilirim.
 
 
Allık 6 gram ve skalada bu renk hariç 6 renk daha bulunuyor.
 
Gelelim eksi yanına 105 liralık fiyatı açıkcası Nars ve MAC'in allıkların performansıyla kıyaslandığında bu fiyat biraz yüksek kalıyor.
Ama güzel bir indirimde denk gelirseniz deneyin pişman olmazsınız diyorum.:)
 
 
 

2 yorum:

  1. Rengi cok güzelmis, Mac Peaches e benzettim ilk bakista :D Ben zaten fazla pigmentli alliklari hic sevmiyorum, en güzelleri zaten Mac in Sheertone alliklari yada almanyada satilan Manhattan alliklarda süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi andırıyor ama MAC'in allığı daha pigmentli bu tam açık tenliler için tek seferde palyaçoya çevirenlerden değil..)

      Sil