8 Aralık 2014 Pazartesi

Avon Planet Spa Ölü Deniz Mineralleri İçeren Vücut Peelingi

 
 
Avon'un vücut ürünlerini genel olarak beğeniyorum ve daha önce Planet Spa'nın tüpte olan vücut peelinginden kullanmış ve memnun kalmıştım.
Ama bu peelingden daha önce kullandığıma nazaran daha çok memnun kaldım diyebilirim.
200 ml'lik bir gramajı var ve az miktarda ürün gayet iyi iş çıkarıyor.
Cildimin arındığını, gözeneklerin açıldığını hissediyorum ayrıca rahatsız edici olmayan bir kokusu var.
 
 
Krem yapılı bir ürün değil tam da bir vücut peelinginde olması gerektiği gibi iri ve sıkça granülleri var ama cildi tahriş etmiyor, kızarıklık vs. neden olmuyor.
Açıkcası bu peeling bir nevi kese işlevi görüyor diyebilirim yani arındırmasından o kadar memnun kaldım.
Gramajının gayet iyi olmasından ötürü hemencik bitecek bir ürün değil haftada 1 veya 2 kez mutlaka bu peelingi kullanıyorum.
 
Peelingin indirimsiz fiyatı 26 tl ama %50 indirimde denk gelirseniz denemenizi tavsiye ederim.
Bitirdiğim vakit mutlaka yeniden alacağım ürünlerden oldu.
 
 

2 yorum:

  1. Ben de çok kullanmıştım bunun tüplüsünden epey bir zaman önce en sevdiklerimdendi. Bu kavonozdakinin tanecikleri daha yoğun sanki. Çok güzele benziyor güle fgüle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu kavanozda olanın tanecikleri daha yoğun ve daha güzel bir arınma hissi veriyor denemeni tavsiye ederim.:) Sağol canım:)

      Sil