20 Kasım 2014 Perşembe

Sephora Waterproof Göz Makyaj Temizleyici

 
Pek sık waterproof yani suya dayanıklı makyaj ürünleri kullanmasam da jel eyeliner veya bazı göz kalemlerini çıkarmak için mutlaka böyle çift fazlı ürünler kullanmak gerekiyor.
Normalde makyajımı temizlemek için Bioderma Sensibio H2O kullanıyorum ama Sephora'da kasanın yanında bu ve diğer 2 temizleyici ürün 14.90'a görünce merak edip almıştım.
Aslında Yves Rocher'ın çift fazlı temizleyicisinden memnunum özellikle bir çok bu tarz ürün gibi fazla yağlı his bırakmamasını, gözlerimi yakmamasını seviyorum.
Sephora'nın bu ürününü çok beğendiğimi pek söyleyemeyeceğim çünkü yapısı fazlaca yağlı gerçi bu ürünü kullandıktan sonra mutlaka su ile duruluyorum yoksa bu tarz yağlı yapısı olan ürünler suyla durulanmadığı zaman göz çevresinde yağ bezecikleri oluşturabiliyor.
Makyajı güzel temizliyor ama pamuğa ürünü alırken sakın ha fazla koymayın yoksa bir anda yüzünüzün yarısı siyah renkte olabilir.
Yves Rocher'ın temizleyicisinde böyle dağılma sorunu yaşamıyorum ama Sephora'nın temizleyicisin de göz makyajını temizlerken dikkatli olmak gerekiyor.
İşte bu yönünü hiç sevemedim ve bana göre yapısı da biraz yağlı makyajı sildikten sonra bol suyla durulayıp iyice arıtmak gerekiyor.
 
İçeriğinde paraben ve alkol olmadığını da hatırlatayım.
 
 
Benim aldığım ürün 50 ml olduğu için iyi ki 125 ml olan tam boyunu almamışım dedim.
Yani kısaca ortalama bir ürün eğer ki bu tarz ürünlerin fazla yağlı olmasınden rahatsız değilseniz deneyebilirsiniz.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder