21 Ekim 2014 Salı

Rival De Loop Makyaj Temizleme Mendilleri

 
 
 
Makyaj temizleme mendilleri zaman zaman çok pratik oluyor ve bende elimin altında mutlaka bulunduruyorum.
Birkaç ay önce Rossmann'da %50 indiriminde denk gelince hem Rival De Loop'un hem de Alterra'nın makyaj temizleme mendillerini almıştım.
Önce Rival De Loop'u açınca tabi ilk olarak onun yazısını yazıyorum.
Öncelikle markanın hayvanlar üzerinde test yapmadığını belirteyim.
Yapısının biraz kalın ve ıslak olmasına rağmen cildimi tahriş etmeden temizlemesini sevdim.
Çok güzel, fresh bir kokusu yok ayrıca göz makyajımı temizlerken gözlerimi yakmamasını ve göz makyajımı çıkarmak için beni uğraştırmaması ise artı bir özelliği diyebilirim.
 
Nivea'nın makyaj temizleme mendilleriyle kıyaslarsam onların yapısı biraz daha ince ve çok güzel kokuyorlar.
Fakat indirimde 3-4 lira gibi bir fiyata alınabilenecek gayet kaliteli, iyi iş çıkaran bir ürün olur da Rossmann'da indirimde denk gelirseniz deneyin derim.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder