14 Ekim 2014 Salı

Organix Awapuhi Ginger Kuru Yağ

 
Birkaç ay önce Dermomarket'ten yaptığım 2 adet Organix şampuan alışverişine hediye olarak gelmişti.
Açıkcası daha önce Organix'in kuru yağlarından almak hiç aklıma gelmemişti ama böylelikle denemiş oldum.
Saçlarım fazlaca elektriklendiği ve uçları kuru olduğu için argan yağı, saç serumları vb. ürünleri mutlaka kullanmam gerekiyor.
Farklı markaların argan yağlarını kullandım ama bu tarz kuru yağ olan ürünleri kullanmamıştım.
Hatta ilk kullanmaya başladığımda saçlarımı yağlandırmasından korkmuştum.
Çünkü çok övülen L'oreal Elseve Extraordinary Oil'den pek memnun kalmamıştım amma velakin bu ürünü çok sevdim.
Saçlarımı yağlandırmadı, kuru saça bile sürdüğümde asla yağlı bir görüntü oluşturup saçımda yağlı bir his oluşturmadı.
Awapuhi Ginger serisi aşırı kimyasal işlem sonrası hasar görmüş ve kabaran saçları onaran bir seri ve içerisinde keratin proteini var.
Bu seriden diğer ürünlerini kullanmadım ama bu ürünün gerçekten işe yarayan bir ürün olduğunu gördüm.
Kabaran saçlarımı yatıştırdığı ve bu ürünü uyguladıktan sonra düzleştirici, fön gibi işlemler yapıldığında elektriklenme olmaması çok hoşuma gitti.
 
 
Zaten yağ gibi bir görüntüsü yok şeffaf su gibi bir ürün ve benim gibi ince telli ve omuz hizasında saçı olanlara 3-4 damla fazlasıyla yetiyor.
Saç diplerime değdirmeden sadece saç boylarına ve uçlarına uyguluyorum eğer ki uygularken miktarı fazla kaçırmazsanız saçlar da yağlı bir his ve görüntü oluşturmuyor.
 
Diğer Organix ürünlerinde olduğu gibi bu üründe de Sülfat ve Paraben yok.
Fiyatı 55-60 lira civarında ama 100 ml'lik bir ürün ve az miktarda kullanıldığı düşünülürse fiyatı çok uçuk değil.
 
 

4 yorum:

  1. Bu ürünü not aldım, tam ihtiyacım olan şeymiş gibi görünüyor :) Şahsen ben de extraordinary yağdan memnun kalmamıştım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce Nashi'nin argan yağını kullanmıştım memnun kalmıştım ama içeriğinde silikon vardı bunun içeriği daha temiz olduğu için eğer bitirebilirsem yine Organix alırım diye düşünüyorum.:)

      Sil
  2. Miktarı biraz kaçırınca yağlanma yapıyor ama güzel bir ürün.Severek kullandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten tüm bu tarz ürünlerin miktarının ayarını kaçırınca yağlı bir görüntüye sebep veriyor ancak çok gür ve kalın telli saçlar için fazla miktar kullanmak gerekir.:)

      Sil