7 Ekim 2014 Salı

Mimlendim!!

Severek takip ettiğim Rabia'cığım yani Tavsiye Sever beni mimlemiş kendisinin bu güzel mimini hemen cevaplıyorum.:)
 
1- Blog ismin neden bu? Nasıl karar verdin?  Değiştirmek ister misin?
 
Mor rengi çok sevdiğim için blog ismimin içerisinde mor geçsin istiyordum ve aklımda ki birkaç isim dolu olunca ve menekşeleri de çok sevince bende mor menekşe yaptım.
Aslında bir ara değiştirsem mi diye düşünmedim değil ama sonra vazgeçtim şimdilik değiştirmeyi de düşünmüyorum.
 
2- Ne zamandır blog yazıyorsun? Genelde ne üzerine yazmak istiyorsun? Başka konularda da yazmayı ister misin?
 
3 yılı devirmenin mutluluğunu yaşıyorum.:)
Yazmak istediğim herşey üzerine yazıyorum ana konu kozmetik olsa da zaman zaman okuduğum kitaplar, izlediğim filmler, yemek tarifleri de bloğumda yer alıyor.
Hatta ayda yılda bir de olsa gezi yazıları yazmak istiyorum umarım buna üşenmez ve yazabilirim.
 
3- Bir blogu beğenme şartların nelerdir? 
 
En başta samimiyet ve özgün bir yazım dilinin olması diyebilirim.
Tabi sonrasında bloğun tasarımı ve resimlerin net, açıklayıcı olması da önem teşkil ediyor.
Kısaca özgünlük, samimi ve abartısız anlatım, kaliteli resimler ve bloğun tasarımı şeklinde özetleyebilirim.
 
4- En sevdiğin kozmetik ürünün nedir?
 
Kesinlikle göz kalemi gerçi ruj almaya da doyamıyorum ama göz kalemi her daim 1. sırada yer alıyor.
 
5- İlk kendi paranla ya da harçlığınla aldığın kozmetik ürünün nedir?
 
Galiba parfüm almıştım.
 
6- En sevdiğin cilt bakım ürünün nedir?
 
Peeling hastasıyım :)
 
7-İlk aldığın bakım ürünün nedir?
 
16-17 yaşlarımdayken sanırım Biotherm'in nemlendiricisini almıştım.
 
8- En sevdiğin high end marka, mineral kozmetik markası ve  drugstore marka nedir?
 
O kadar çok ki yani her ürününü çok seviyorum diyebileceğim bir marka yok ama kullanıp memnun kaldığım ürünlerden yola çıkarak high end olarak MAC, YSL, Shiseido, Nars, Urban Decay diyebilirim.
Ama deli gibi Lorac, Hourglass, Marc Jacobs ve Tarte'nin ürünlerini denemek istiyorum keşke ülkemize gelseler.
Mineral kozmetik markalarından pek bir ürün kullanmadım ama Physicians Formula ürünleri pek bir ilgimi çekiyor.
Drugstore olarak The Balm'ı tek geçiyorum ve malesef ülkemizde satılmayan Revlon ürünlerini çok seviyorum.
 
9- Seni geliştirme yönünde bir hobin var mı? Ya da gittiğin, bize de önerebileceğin bir kurs, eğitim var mı?
 
Benim hobim makyaj yapmak ki 4-5 tane arkadaşıma nişan, düğün makyajı yapmışımdır hatta kendi nişanımda, kınamda hatta düğünümde bile makyajımı kendim yapmıştım.
Bu yüzden makyaj yapmak benim bir hobim ama bu konuda kurs almayı isterim.
Bir de yaklaşık 1 senedir cakepops ve cupcake iel uğraşıyorum hobimken yavaş yavaş işim olmaya başladı diyebilirim.:)
 
10- Bir fobin var mı?
 
Artık yok bir aralar kapalı yerde kalamama ve asansöre binememe fobim vardı çok şükür kendim 15 senenin sonunda yendim.
6 yaşındayken 2,5 saat kadar asansörde kalınca kapalı yerde kalma fobim başlamıştı gerçi yalnız değildim ama yaşım küçük olduğu için uzun süre kalınca bilinç altıma bu korku yerleşti.
Ama üzerine giderek yenmeyi başardım gerçi bazı apartmanlarda eğer asansörü beğenmediysem ve yalnızsam merdiven çıkmayı tercih etmiyor değilim.:)
 
11- Mesleğin nedir? Sahip olmak istediğin başka bir meslek var mı?
 
Mühendis, öğretmen vs. değilim, çalışmıyorum fakat bundan birkaç yıl önce yaklaşık 3-4 yıl kadar web sitesi yapmış onunla baya bir uğraşmıştım artık bu tarz şeyler bile gözümde büyüyor oğlum olduktan sonra pek uğraşamıyorum diyebilirim.
 
12- Evli misin? Bekar mısın? Çocuğun var mı? Aşık mısın?
 
İki tane aşık olduğum adam var biri eşim diğeri oğlum :)

Bende bu mimi yapmak isteyen tüm blogger arkadaşlarıma gönderiyorum.;)
 

2 yorum:

  1. Vayy düğün Nişan makyajını kendin mi yaptın benim de büyük hayalim kendim yapmak istiyorum. Zaten eyelinerlı klasik bir makyaj istiyorum. Bu arada katılmana çok sevindim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün makyajımı kuaför yapmaya çalışmıştı tabi ben beğenmeyince baya bir bozup düzeltmiştim yani ben yaptım sayılır.:))
      Çok severek yaptığım bir mim oldu böyle arada bir hazırla kuzum güzel oluyor.:)

      Sil