12 Eylül 2014 Cuma

Urban Care Argan Oil & Keratin Kırılma Karşıtı Besleyici Saç Bakım Kremi

 
Eğer ki saçlarınız benim gibi ince telliyse saç kremleri vazgeçilmez demektir.
Öyle devamlı kullandığım bittikçe aldığım bir marka yok genelde her merak ettiğimi alıp kullanıyorum.
Ama son 2-3 yılda en çok Yvea Rocher'ın saç kreminden memnun kalmışımdır hatta 2-3 tüp bitirdim.
Gratis'te saç bakım ürünlerinde %40 indirimde Urban Care ürünlerini merak ettiğim için bu gördüğünüz saç kremini ve bir de saç maskesini almıştım.
Saç maskesini henüz kullanmaya başlamasam da saç kremini kullanmaya başladım bile ve saçlarımı ağırlaştırmamasını, kolayca taranmasını sağlamasını sevdim.
 
 
Saçlarımı yumuşacık yaptığı ve güzel, doğal bir parlaklık kattığını da söyleyebilirim.
Ürünün saç ucu kırıklarını azalttığına dair bir vaadi var ama o kadar uzun süredir kullanmadığım için bu konuna birşey diyemeyeceğim.
Kremin yapısı ne çok sıvı ne de çok katı tam kıvamında ayrıca saça kolayca yediriliyor.
Ürünün içeriğinde omega asitleri ve e vitamini bakımından zengin olan Argan yağı bulunuyor.
Ayrıca keratin'de bulunduğu için saç uçlarını yeniden onarıp, yapılandırıyor ama dediğim gibi benim saç uçlarımda kırık vs. yok bu yüzden saç uçu kırıklarında iyidir diye net birşey diyemem.
 
Açıkcası beğendiğim bir saç kremi oldu bittiği vakit güzel bir indirimde denk geldiğimde yeniden alabilirim.:)
 
Gelelim saç kreminin fiyatı açıkcası alalı uzun zaman oldu ama 20 lira civarında olması lazım diye hatırlıyorum ama indirim zamanlarında Watsons, Gratis ve Rossmann mağazalarında çok daha uyguna edinebilirsiniz.
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder