11 Temmuz 2014 Cuma

Küçük Bir Gratis Alışverişi

 
9-10 Temmuz tarihlerinde Gratis'te makyaj fırçalarında %35 Gratis karta + %5 daha indirim olunca bende bi bakayım belki birşeyler alırım diye Gratis'e gittim.
Açıkcası almak istediğim çok birşey olmadığı için sadece ihtiyaçları ve merak ettiğim ürünleri aldım.
 
Nivea Deodorant bittikçe aldıklarımdan indirimde olunca hemen bir tane daha aldım yanında da minnak bir duş jeli hediyeydi.
Uzun zamandır kaş jeli arıyordum Essence standına ne zaman baksam stokta yoktu ama Wet N Wild'da kaş jeli bulunca aldım ihtiyaçtı umarım beğenirim.
Benri'nin çocuklar için yeni çıkan ıslak mendillerinden aldım tanesi 1 lira olunca denemek istedim.
Ve bir de son zamanlarda sıkça hem İnstagram'da hem de bloglarda gördüğümüz ve genel olarak beğenilen Eklips fırçalardan aldım.
Açılı kontür fırçası ve allık fırçası dikkatimi çekti eğer kabuki fırçasını ve far fırçasını da bulsaydım onları da alacaktım ama malesef stokta kalmamıştı.
 
Umarım Bayram indiriminde pek birşey almayarak kazasız, belasız atlatırım.:)
 

6 yorum:

  1. nivea deodorantı bende çok beğeniyorum, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Eklips fırçaları çok merak ediyorum ^_^ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. eklips fırçaların yorumları gerçekten hep olumlu
    bakalım sen memnun kalacakmısın canım
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Bende o olumlu yorumlardan dolayı aldım inşallah en kısa sürede deneyip, yazacağım.:)
    Sağol tatlım:)

    YanıtlaSil