17 Nisan 2014 Perşembe

Oriflame Alışverişi

 
Uzun zamandır Oriflame'den sipariş vermiyordum hem yakın bir arkadaşım birkaç ürün isteyince hemde The One makyaj serisi satışa girince bende birşeyler sipariş ettim.
 
The One serisinin krem farlarını çok merak etmiştim ve 2 rengini bej ve mor renklerini aldım.
Ve bir de fondöteninden istedim zaten 3 ürün alana rimel hediyeydi böylece birkaç yabancı blogda pek meth edilen bu rimel bedavaya gelmiş oldu.
Yine yeni satışa sunulan Discover duş jelini ve Eclat Femme parfümü aldım.
Diğer iki parfüm Vivacity ve Lovely Garden zaten satışta olan parfümlerden.
 
En kısa sürede özellikle makyaj ürünlerinin yazısı gelecek.
 
 

10 yorum:

  1. Canım nasıl sipariş verdin acaba siteden direk sipariş verince sorunsuz ulaşıyor mu eline ?

    YanıtlaSil
  2. Canim guzel gunlerde kullan. Krem farlari ben cok merak ediyorum siparis verdim ama hala gelmedi:))

    YanıtlaSil
  3. Canım ben Oriflame temsilcisiyim ürünlere böyle ulaşıyorum sitesinden sipariş vermek gibi bir olayı yok aynı Avon gibi temsilci olarak veya çevrende temsilci olan Oriflame satan birini bulup ona sipariş vererek Oriflame ürünlerini alabilirsin.

    YanıtlaSil
  4. Sağol canım:) krem farları beğendim en kısa zamanda onlarında yazısı gelecek inşallah sende memnun kalırsın.:)

    YanıtlaSil
  5. Krem far yorumunu merakla bekliyorum canım.Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. Aaa öyle mi oriflame sitesinde ürünler ayrı ayrı tanıtılıp fiyatları falan yazınca sanki satın alabiliyor muşum gibi bir hisse kapılmıştım. Peki mesela ben kendime sipariş vermek istesem sadece bu yüzden temsilci olmam mantıklı mı? Çevremde ne yazıkki ne avon ne de oriflame temsilcisi var :(

    YanıtlaSil
  7. Çok merak edıyorum krem farları hemencık bır yazı beklıyoruk :)

    YanıtlaSil
  8. Filiz'cim inşallah pazartesi krem farların yazısı blogda olacak.:)

    YanıtlaSil
  9. Canım yanlış bilmiyorsam Oriflame'in sitesinde yer alan telefonu arayınca sizi en yakınınızda ki temsilciye yönlendirip ona sipariş verebiliyorsunuz diye biliyorum yani bir ara böyle bir sistem vardı halen devam ediyorsa öyle yapabilirsin.
    Kendine sipariş vermek için temsilci olmak pek mantıklı değil ben arkadaşlarımdan da sipariş alınca kendi aldıklarım uyguna gelmiş oluyor.

    YanıtlaSil
  10. Annemle birlikte kullanıp bitirdiğim bir parfüm oldu kokusu güzel ama çok kalıcı değildi.

    YanıtlaSil